برنامه غذایی مناسب برای گروه خونی B

سلام دوستان گرامی در این سری از مطالب کاربردی سایت اسپینو به بررسی ادامه نکاتی در مورد برنامه غذایی مناسب برای گروه خونی B بپردازیم بنابراین خواهش میکنیم با ما همراه باشید.

روز چهارم

صبحانه: قهوه، آب آناناس، و پنیر بز.

بر روی نان ها پنیر بمالید و بر روی آن قدری زیره بپاشید، آنگاه میل کنید.

نهار (ماهی ازون برون و سبزی): پیاز،کدو، فلفل، شکر، آب لیمو، نمک، فلفل قرمز، خردل، پونه و کره.

ماهی را در فلفل، نمک و آبلیمو بخوابانید و سبزی های خرد شده را روی آن بریزید و بپزید (می توانید در فر قرار دهید). خردل، پونه و فلفل قرمز را به آن اضافه کرده، بعد میل کنید.

عصرانه:ویفر برنج، ماراملاد گلابی، زردآلو، عسل و لیمو.

میوه های خرد شده را با آب و عسل بپزید. آب لیمو را به میوه های در حال پخت اضافه کنید. پس از سرد شدن همراه ویفرها میل کنید.

شام (سالاد پنیر): کاهو، خیار، پیاز، پنیر، سرکه، نمک و پنیر را بر آن اضافه کرده میل کنید.

برنامه غذایی مناسب برای گروه خونی B

برنامه غذایی مناسب برای گروه خونی B

روز پنجم

صبحانه: چای نعناع، آب، نان حاوی پیاز، نمک و پنیر ایتالیایی.

بر روی نان ها پنیر بمالید و قطعات خرد شده پیاز را روی آن قرار داده میل کنید.

نهار: خیار، قارچ، پنیر گوسفندی، کره، سیر، نمک،فلفل قرمز، جعفری، فلفل پیاز سرکه و پیازچه

قارچ ها را خرد کرده در کره سرخ کنید و سیر را به آن اضافه نمایید نمک و فلفل به آن بزنید و جعفری خرد شده را هم اضافه کنید.پیازها را خلال کرده نمک، سرکه، روغن و پیازچه را با هم مخلوط و بر روی پنیر اضافه کنید.

عصرانه:شفتالو خشک، شیر، نشاسته و پودر پوست افرا.

نشاسته را با شیر مخلوط کرده بجوشانید. شفتالوهایی که از قبل خیسانده بودید به این مخلوط اضافه کنید و بر روی آن پودر افرا بپاشید.

شام: کرفس، ماست،ترب و سرکه.

کرفس را بپزید و ماست به آن اضافه کرده به هم بزنید. ترب رنده شده و سرکه را به آن اضافه کرده و سپس میل کنید.

برنامه غذایی مناسب برای گروه خونی B

محصولات

منابع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه