برنامه غذایی مناسب برای گروه خونی B

سلام دوستان گرامی در این سری از مطالب کاربردی سایت اسپینو به بررسی نکاتی در مورد برنامه غذایی مناسب برای گروه خونی B بپردازیم بنابراین خواهش میکنیم با ما همراه باشید.

روز اول صبحانه

(چای تازه (سبز)، جوانه گندم تازه): جوانه گندم، انگور و قطعات کیوی را با ماست مخلوط کنید و به آن عسل اضافه کنید.

نهار – (برنج و گوشت گوساله): گوشت گوساله، کلم قرمز، روغن زیتون، پیاز، سیر، ماست، آب لیمو، نمک، نعناع و برنج.

گوشت را در روغن سرخ و آن را در ظرفی بریزید. کدو، پیاز خرد کرده و شیر را در روغن سرخ کنید. گوشت را به آن اضافه کرده، ماست را به آن بیفزایید و منتظر پختن آن باشید. آب لیمو و نمک به آن اضافه نموده و بر روی آن نعناع بپاشید و همراه برنج مصرف کنید.

برنامه غذایی مناسب برای گروه خونی B

عصرانه – شیر موز، آب آناناس، قیسی، آب لیمو و شفتالو. اتمام مواد را با هم مخلوط کرده و میل کنید.

شام – (مخلوط سبزیجات و میوه جات): کاهو، سیب، انگور، مایونز، ماست، لیمو، خردل و عسل.

کاهو را خرد کرده، سیب را قطعه قطعه کنید و همراه انگور در ظرفی بریزید. ماست و مایونز را با آن مخلوط کنید.

  • روز دوم

صبحانه – دم کرده گیاهی، آب پرتقال، تخم مرغ، روغن، نان، نمک و جعفری تخم مرغ را نیمرو کنید. بر روی نانها کره بمالید، تخم مرغ را بر روی نان قرار دهید و بر روی آن جعفری بپاشید.

نهار – ترخون، روغن زیتون، ماهی، پیاز، نمک و فلفل قرمز.

گل کلم را به قطعات کوچک تقسیم کرده، با سرکه و روغن مخلوط کنید و نمک و فلفل به آن اضافه نمایید.

شام – (مخلوط سبزیجات): پیاز، روغن زیتون، فلفل سبز قرمز و زرد، سیر، نمک، فلفل قرمز، سرکه و جعفری.

پیاز را در روغن سرخ کرده، و فلفل، سیر کوبیده و ادویه را با آن مخلوط کنید. سرکه را به عنوان چاشنی به آن اضافه نموده و بر روی آن جعفری بپاشید.

روز سوم صبحانه – چای، آب انگور و جو.

جو را به مدت ۳۰ دقیقه در آب بجوشانید. آب لیمو و عسل را به آن اضافه کنید و جعفری را به آن بیفزایید. نهار – کلم بروکسل، گوشت خرگوش، سیب زمینی، نمک، فلفل، فلفل قرمز، کره مارگارین، پیاز، سیر، سرکه سفید و جعفری.

گوشت خرگوش را با نمک و فلفل مخلوط کنید و در روغی نمایید. پیاز و سیر را به آن اضافه و سرخ کنید و با ریختن سرکه سفید خنک نمایید. کلم بروکسل و سیب زمینی را نیز به آن اضافه کنید

عصرانه – (بستنی و شکلات داغ): شکلات، ماست و بستنی شکلات را رنده کرده و گرم کنید و منتظر آب شدن آن باشید. ماست به آن اضافه کرده هم بزنید و آن را بر روی بستنی بریزید. شام – (سوپ ماهی سفید): هویج، کرفس، برنج، کره، نمک، فلفل سیاه، آب لیمو، آرد گندم، سرکه سفید، برگ بو، پونه، ماهی سفید و تره.

سبزی ها را به صورت قطعات کوچک تکه تکه کنید و در کره سرخ نمایید، نمک و آب لیمو را به آن اضافه کرده، سپس آرد گندم را به آن بیفزایید. سرکه سفید را بر روی آن بریزید. پونه و بقیه مواد را به آن اضافه کنید و بگذارید خوب بپزد. سپس قطعات ماهی را به آن اضافه کرده و چند دقیقه ای بپزید. به خوبی آن را مخلوط و بر روی آن قدری تره بپاشید و سپس میل نمایید.

برنامه غذایی مناسب برای گروه خونی B

محصولات

منابع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه