برنامه غذایی مناسب برای گروه خونی O

سلام دوستان گرامی در این سری از مطالب کاربردی سایت اسپینو به بررسی نکاتی در مورد برنامه غذایی مناسب برای گروه خونی O بپردازیم بنابراین خواهش میکنیم با ما همراه باشید.

روز سوم صبحانه – چای سبز، آب لیمو، جعفری تازه، تخم مرغ، نان و کره را بر روی نان بمالید، تخم مرغ را روی نان ها قرار دهید و جعفری را و خرد کرده بر روی آن بپاشید.

نهار: ماهی آزاد، کلم پیچ، پوره سیب زمینی، سس سویا، عسل، زنجبیل،

روغن زیتون، جعفری، آب لیمو مغز بادام را به صورت ورقه های نازک ببرید و قطعه قطعه کنید. سس ما را بر روی آن بمالید و چند دقیقه ای در یخچال قرار دهید.جو زنجبیل را در روغن داغ سرخ کنید و ۱۵ دقیقه بپزید. مغز بادام را در روغن سرخ کنید و بر روی ماهی بریزید. هویج و پیاز را هم دقیقا به همان شکل تهیه کرده و در کنار آن قرار دهید. عصرانه – رستو هویج، سیب، آب لیمو، نمک، تخم کدو، پوست افرا، هویج و سیب را رنده کنید. آب لیمو، نمک و پوست افرا را با هویج و سیب رنده شده مخلوط کنید و با تخم کدو تزیین نمایید.

برنامه غذایی مناسب برای گروه خونی O

شام – کاهو و فیله گوساله.

گوشت بدون چربی گوساله، روغن، نمک، پیاز، خیار، کاهو، سرکه ق فلفل قرمز و شبدر.

فیله گوساله را از هر دو طرف آن آغشته به سرکه کنید و آن را منقل کبابی بگذارید، پیاز را با قطعات خرد شده خیار در روغن تف دهید بر روی آن سرکه قرمز بریزید، تا زمانی که حسابی حالت لعابی پیدا کند و بپزد و مقداری فلفل قرمز به آن اضافه کنید.

و روز چهارم صبحانه – چای زنجبیل، قیسی خیسانده، پوره زردآلو، نان، مغز پسته و بادام.

کره را روی نان بمالید و بر روی آن پورهی زردآلو بریزید و مغز پسته یا بادام را نیز بر روی زردآلو بپاشید. نهار – جگر گوساله، کره، نمک، کنجد کوبیده، قطعات آناناس و موز

جگر گوساله را قطعه قطعه و در روغن سرخ کنید. سپس مقدار کمی نمک به آن اضافه کرده و کنجد کوبیده را به آن اضافه کنید. قطعات آناناس و موزی را که دو نیم کرده اید در ماهیتابه تفت دهید و پس از ریختن جگر در ظرف، موزها و آناناس را به آن اضافه کرده میل نمایید. عصرانه – کمپوت انجیر یا انجیر تازه، شکر، آب لیمو، سرکه قرمز

انجیر را با شکر و قدری آب لیمو مدت کوتاهی بجوشانید، قدری سرنه قرمز به آن اضافه کرده و به صورت سرد شده مصرف کنید.

شام – ماهی اوزون برون، نمک، فلفل قرمز، کره، جعفری، ترخون، کاهو، آناناس، سیب، هویج و سس سالاد.

قطعات ماهی، نمک و فلفل قرمز را با روغن مخلوط کنید و در ماهیتابه داغ قرار دهید.

برنامه غذایی مناسب برای گروه خونی O

روغن و ادویه را مخلوط کرده بر روی ماهی بریزید و سرخ کنید. کاهو، آناناس، سیب و هویج را مخلوط کرده و بر روی ماهی ریخته و ب اهم مصرف کنید.

و روز پنجم صبحانه – دم کرده ی جعفری، زردآلو، سیب، نان سویا، کره، آفتابگردان، پنیر سویا، زردآلو یا میوه فصل و پوست افرا نان را با کره چرب کنید و قطعات سیب را بر روی آن قرار دهید، پنیر سویا را با زردآلو یا میوه فصل مخلوط کرده و پودر افرای کوبیده بر روی آن بپاشید و میل کنید. نهار – فیله گوساله، کره یا روغن زیتون، پیاز، سیر، سیب، آویشن یا مرزه تازه، سرکه سفید، نمک، فلفل قرمز، آب لیمو و کاهو گوشت را در روغن سرخ کنید. پس از آن گوشت پخته را گرم نگهدارید و پیازی را که ریز خرد کرده اید با سیر، سیب و آویشن یامرزه با هم مختصری تف دهید و سرکه سفید را با آن مخلوط کرده و نمک و فلفل را آن اضافه کنید. سس تهیه شده را با آب گوشت سرخ شده مخلوط نموده، را خرد کرده و با روغن زیتون، نمک و آب لیمو مخلوط کنید و درآورید و ۳۰ دقیقه کناری بگذارید گرم و برشته کنید و سپس زردآلو 3 دقیقه کناری بگذارید تا خمیر ور بیاید. آنها را در فر یا تستر

شته کنید و سپس زردالوها را با شکر و آب لیمو مخلوط کرده بر روی بیسکویت های تهیه شده قرار دهید. شام – کنجد، جوانه ی بامبو، سس سویا، آب لیمو، پیازچه، فلفل سیاه، تکه های نان، کاهوی سفید، ترب قرمز، مرغ سرخ شده و شیره ی کنجد.

جوانه های بامبو را سرخ کنید. سس سویا را با آب لیمو، پیازچه و فلفل سیاه مخلوط کنید. قطعات نان را آماده کنید و بر روی آن شیرهای کنجد بمالید. برگ کاهو، قطعات ترب، قطعات مرغ و جوانه بامبو را بر روی آن قرار دهید و در پایان بر روی آن کنجد بپاشید.

و روز هفتم صبحانه – آب آناناس، آب، نان برنجی، پوره بادام و میوه.

بر روی نان برنجیها پوره بادام بمالید، میوه را به آن اضافه کنید و میل نمایید. نهار – ماهی، اسفناج، پیاز، هویج، روغن زیتون، شراب سفید، ماهی، الیمو، فلفل قرمز، جعفری، نمک و بادام هندی خرد شده

پیاز خرد شده، هویج و مقداری سرکه سفید را در روغن سرخ کنید. پره های لیمو را با سبزی آب پز کرده، در ظرف آلومینیمی چیده و بر روی ان جعفری و فلفل سیاه بریزید، ظرف آلومینیم را در ظرف دیگری قرار داده و داخل فر قرار دهید. اسفناج ها را از ساقه جدا کنید و ساقه ها را ۵

و آب پز کنید و بعد برگه های اسفناج را نیز اضافه کنید. نمک و فلفل و با اضافه کردن قدری تون، نان، کره و و به رژیم غذایی بر قم و قطعات خرد شده بادام هندی را به آن اضافه و با اضافه کر سفید، سبزیجات را آب پز کنید و همراه ماهی سرخ شده در دهید و همراه سایر مواد تهیه شده مصرف کنید. عصرانه – بیفتک سرخ شده ی گوساله، انجیر تازه، زیتون، نانی زیتون سبز بر روی نان قدری کره بمالید و بیفتک را بر روی آن قرار دهید و نصف از انجیر نیز بر روی آن گذاشته، میل کنید؛ در کنار آن می توانید زیست سبز نیز مصرف نمایید. شام – سوپ جعفری، نان گندم، سیر، پیاز، کره، جعفری، نمک، آراروت خرد شده، فلفل قرمز، زردهی تخم مرغ و شیر سویا۔

پیازها را خرد کرده و سرخ کنید تا طلایی شود. جعفری را به آن اضافه کرده، مقداری سبزی خرد شده را با آب بجوشانید و صبر کنید که غلیظ شود، نمک و فلفل قرمز را به آن اضافه کنید. زرده تخم مرغ و شیر سویا را به آن اضافه کرده سرکه سفید را هم اضافه کنید و همراه با نان تازه و سیر سرخ شده میل نمایید. نوشیدنی های مناسب مخلوط ویتامین ها – انگور و آناناس، گریپ فروت با موز، کدو و گریپ و، هویج و کلم سیاه، گوجه فرنگی و کرفس، خیار و گوجه، رازیانه و فروت، فلفل ترکیب شیر با میوه و سبزی، نوشیدنی مفیدی است.

نوشیدنی های مناسب برای گروه خونی o:

مخلوط ویتامین ها _ انگور و آناناس، گریپ فروت با موز، کذو و گریپ فروت، هویج و کلم سیاه، گوجه فرنگی و کرفس، خیار و گوجه، رازیانه و فلفل.

ترکیب شیر با میوه و سبزی، نوشیدنی مفیدی است.

نوشیدنی هایی که برای رفع تشنگی روزانه میتوانید استفاده کنید: آب (آب جوشیده یا معدنی)، چای نعنا.

نوشیدنی مجاز: چای سبز(تازه)، مقدار خیلی کم آب جو و سرکه قرمز.

محصولات

منبع

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه