بهترین برنامه رژیمی

سلام دوستان گرامی در این سری از مطالب کاربردی سایت اسپینو به بررسی نکاتی پیرامون بهترین برنامه رژیمی بپردازیم بنابراین خواهش میکنیم با ما همراه باشید.

صبحانه: ۲ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، ۲ واحد گوشت ساعت ۱۰ صبح: ۲ واحد میوه ناهار: یک واحد نشاسته، یک واحد سبزی، ۲ واحد گوشت عصرانه: یک واحد میوه شام: یک واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، ۲ واحد شیر

رژیم غذایی طبق مدل دوم:

صبحانه: ۶۰ گرم نان + ۶۰ گرم پنیر + یک عدد گوجه فرنگی + یک عدد خیار ساعت ۱۰ صبح: ۲ عدد میوه ی متوسط (ناهار): یک لیوان ماکارونی پخته + ۶۰ گرم گوشت در ماکارونی + یک عدد گوجه فرنگی رنده شده در ماکارونی عصرانه: ۲ عدد میوهی متوسط شام: ۳۰ گرم نان + یک لیوان و نیم ماست + یک لیوان سبزی خوردن

برای پخت غذاها، روزانه ۳ قاشق مرباخوری (روغن) به کار رود.

رژیم دارای ۱۴۰۰ کیلوکالری انرژی

این رژیم شامل ۶ واحد نشاسته، ۴ واحد سبزی، ۴ واحد میوه، ۲ واحد شیر، ۴ واحد گوشت و ۴ واحد چربی می باشد.

بهترین برنامه رژیمی

مدل اول تقسیم واحدها:

صبحانه: ۳ واحد نشاسته، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت. ساعت ۱۰ صبح: ۲ واحد میوه ناهار: ۲ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد شیر، یک واحد گوشت عصرانه: ۲ واحد میوه شام: یک واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد گوشت

رژیم غذایی طبق مدل اول:

صبحانه: ۹۰ گرم نان + ۶۰ گرم پنیر+ یک لیوان شیر ساعت ۱۰ صبح: ۲ عدد میوه ی متوسط ناهار: ۶۰ گرم نان + یک لیوان بادمجان پخته شده همراه با ۳۰ گرم گوشت + ۳/۴ لیوان ماست

عصرانه: دو عدد میوه ی متوسط شام: ۳۰ گرم نان + ۳۰ گرم مرغ کباب شده ی بدون پوست + یک عدد گوجه فرنگی کباب شده + یک لیوان سالاد بدون سس

برای پخت غذاها، روزانه ۴ قاشق مرباخوری روغن به کار رود.

مدل دوم تقسیم واحدها:

صبحانه: ۳ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد گوشت ساعت ۱۰ صبح: ۲ واحد میوه ناهار: ۲ واحد نشاسته، یک واحد سبزی، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت عصرانه: یک واحد میوه شام: یک واحد نشاسته، یک واحد سبزی، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت

رژیم غذایی طبق مدل دوم:

صبحانه: ۹۰ گرم نان + ۳۰ گرم پنیر + یک عدد گوجه فرنگی + یک عدد خیار ساعت ۱۰ صبح: ۲ عدد میوه ی متوسط ناهار: ۶۰ گرم نان + نصف لیوان کلم پخته شده ی دارای ۳۰ گرم گوشت +

۳/۴ لیوان ماست عصرانه: ۲ عدد میوه ی بهترین برنامه رژیمی متوسط شام: ۳۰ گرم نان + ۲ عدد تخم مرغ آب پز + یک لیوان سبزی خوردن + ۳/۴ لیوان ماست

برای پخت غذاها، روزانه ۴ قاشق مرباخوری روغن به کار رود.

با ارادت و مهـــر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه