سلام و درود دوستان گرامی در این مطلب ترفند هایی که باعث کاهش وزن می شود را به شما ارائه می کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا ترفند های کاهش وزن را مطالعه کنید.

 

ترفند های کاهش وزن

برای اینکه با موفقیت وزن کم کنید و وزن کم شده را تثبیت کنید درست غذا خوردن و ورزش کردن اهمیت بسیاری دارد اما حتی متعهدترین افرادی که رژیم می گیرند نیز ممکن است با استفاده از برخی ترفند ها میزان موفقیتشان در کاهش وزن را تقویت کنند. در ادامه ترفندهایی ساده را به شما آموزش می دهیم تا از آنها در برنامه روزانه خود استفاده کنید.

 

۱- سرعتتان را کم کنید

وقتی غذا می خورید ۲۰ دقیقه طول می کشد تا بدنتان متوجه سیری شود. تحقیقات نشان داده است که اگر سرعت غذا خوردن خود را کاهش دهید در مقایسه با زمانی که با سرعت غذا می خورید می توانید حدود ۷۰ کالری صرفه جویی کنید. اگر در هر وعده آرام غذا بخورید، مقدار کالری که کمتر مصرف می کنید به کاهش یک کیلو در ماه منجر می شود. یکی از بهترین راه های کاهش سرعت غذا خوردن این است که هر بار غذا به دهان می گذارید قاشق و چنگال را روی زمین بگذارید.

۲- نان بالای ساندویچ را حذف کنید

اگر هوس خوردن ساندویچ کرده اید نان یک سمت یا روی آن را حذف کنید به چنین ساندویچ هایی رو باز می گویند. این حرکت هوشمندانه شما حدود ۱۰۰ کالری از آن وعده را حذف می کند.

ترفند های کاهش وزن

۳- از یک بشقاب کوچکتر استفاده کنی

همانطور که اندازه وعده های غذایی افزایش یافته، اندازه بشقاب ها نیز بزرگتر شده است. دیدن وعده غذایی که آنچنان هم کم نیست در یک بشقاب بزرگ ممکن است این تصور را برایتان به وجود بیاورد که آنچه می خورید کم است. غذای اصلی خود را در یک بشقاب کوچک چیزی شبیه به بشقاب سالاد یا بشقاب مخصوص کودکان بریزید .

۴- صبحانه میل کنید

تحقیقات نشان داده است که کسانی که به صورت مرتب صبحانه میل می کنند، لاغرتر هستند و در رژیم غذایی نیز موفقیت بیشتری دارند. صبحانه خود را سرشار از فیبر و پروتئین کنید . هر دوی این موارد به سیر نگه داشتن تان برای طولانی مدت کمک می کنند.

 

موفق و پیروز باشید.

برای کاهش وزن سریعتر می توانید از محصولات وب سایت ما استفاده کنید.

فروشگاه

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه