سلام دوستان عزیز سایت ما در این مقاله به بررسی خط قرمزهای اضافه وزنی می پردازیم که سبب می شود وزنمان بالا برود و سبب چاقی شود با ما همراه باشید.

 

خط قرمزهای اضافه وزنی

خط قرمز علامت خطری است که با دیدنش باید دور بزنید. حتی اگر حواستان به آنها نباشد هم بدان معنا نیست که وجود ندارند. بدن ما مرتب بازخوردهایی برایمان ارسال می کند که با دقت به آنها می توانیم متوجه شویم سبک زندگی مان تا چه حد کارآمد بوده است. آشنا شدن با خطر قرمزهای سلامت کمکتان می کند خود را از مشکلات و دردهای غیر ضروری نجات دهید. در ادامه چند مورد از این موارد را که باعث اضافه وزنتان می شوند به شما معرفی می کنیم.

خط قرمزهای اضافه وزنی

ادرار تیره رنگ

اگر به دستشویی رفتید و ادرارتان زرد رنگ بود نشانه کم آب شدن بدنتان است. اشتباه گرفتن تشنگی با گرسنگی بسیار شایع است و ما معمولا زمانی که باید آب بنوشیم غذا می خوریم. عادت کنید که همیشه با خود یک بطری آب داشته باشید. این کار آب رسانی به بدن را ساده تر می کند و همچنین مقدار کالری که هر روز دریافت می کنید را کاهش می دهد.

جا انداختن صبحانه

برخی افراد صبح ها گرسنه نیستند و این مشکلی ندارد اما مطمئن شوید در اولین وعده روزتان حتما پروتئین و فیبر وجود داشته باشند تا به تثبیت قند خون کمک کنند. اگر صبح ها عجله داشتید از قبل برای خود وعده ای آماده کنید که بتوانید در حال حرکت استفاده کنید.

بیدار شدن با بی حالی

خواب بی کیفیت می تواند منجر به مشکلات بسیاری برای سلامت شود. برای خود یک برنامه خواب منظم در نظر بگیرید و استفاده از تلویزیون، کامپیوتر و گوشی همراه را یک تا دو ساعت قبل از خواب به حداقل برسانید. بیاموزید که شب ها قبل از خواب بدون استفاده از تکنولوژی به خود آرامش دهید تا خوابی مناسب را تجربه کنید. با این کار برای کارهای فردا انرژی بیشتری خواهید داشت از جمله ورزش.

 

برای کاهش وزن سریعتر می توانید از محصولات وب سایت ما استفاده کنید.

فروشگاه

منبع

موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه