ترندهای امروز رژیم لاغری , رژیم لاغری امریکایی است که به تازگی نظر همه را به خود جلب کرده است و این رژیم به شما قول می دهد در طی یک هفته 4 کیلو وزن کم کنید ! با ما همراه باشید تا به بررسی رژیم آمریکایی چیست ؟ بپردازیم.

 

رژیم آمریکایی چیست ؟

رژیم آمریکایی به جای تمرکز بر روی کالری شماری یا حذف یک گروه غذایی بر غذاهای سالم و کامل نسبت به غذاهای ناسالم و فرآوری شده تأکید دارد.

 

شعار این رژیم غذایی فقط و فقط غذای سالم است و نه چیز دیگر پس شاید ارزش یکبار امتحان را داشته باشد.

همانطور که می دانید بعد از 50 سالگی به خاطر متابولیسم که در این سن برای بدن به وجود می آید کاهش وزن بسیار کند پیش خواهد رفت و در مواردی کاهش وزن اصلا صورت نمی گیرذ.

برنامه غذایی رژیم آمریکایی

  • هر روز صبحانه بخورید
  • آب بیشتری بنوشید
  • به مقدار زیاد میوه و سبزیجات میل کنید.
  • ماهش بخورید
  • غلات کامل مصرف کنید

رژیم آمریکایی چیست ؟

 

هر روز صبحانه بخورید

مصرف یک صبحانه سالم و غنی از پروتئین، غلات کامل و میوه‌­ها کمک می­‌کند تا سطح انسولین شما در تمام طول صبح ثابت بماند. علاوه بر این موجب می‌­شود پرخوری نکنید. در یک مطالعه بر روی ۴۰۰۰ نفر که توانسته بودند وزنشان را کم کرده و حداکثر شش سال آن را حفظ کنند، مشخص شد افرادی که هرروز صبحانه می­‌خورند، وزن بیشتری از دست می‌­دهند. حتی این افراد می‌توانند بیش از دیگران وزنشان را ثابت نگه دارند.

پیشنهاد این رژیم برای صبحانه: ساندویچ تخم مرغ با توت فرنگی یا غلات سبوس دار با شیر کم چرب و موز.

آب بیشتری بنوشید

بسیاری از ما نمی‌­دانیم که چه مقدار کالری از طریق نوشابه­‌های گازدار، آبمیوه‌­ها و … به بدنمان می‌­­رسد. پیشنهاد می‌­شود به مدت دو هفته به جز آب و قهوه چیزی ننوشید و فقط نتیجه را مشاهده کنید. این پرهیز شامل نوشابه‌­های رژیمی هم هست؛ چرا که تحقیقات نشان داده نوشابه‌های رژیمی، ولع بدن را برای غذاهای شیرین، قند و کالری افزایش می­‌دهند.

به مقدار زیاد میوه و سبزیجات میل کنید.

برخی از رژیم­‌ها، موافق مصرف میوه و سبزیجات نیستند، اما مطالعات به وضوح نشان داده که ترکیب میوه­‌ها و سبزیجات در رژیم روزانه موجب افزایش طول عمر می‌­شود. محققان به این نتیجه رسیده‌­اند که مصرف این غذاهای غنی از آنتی اکسیدان به کاهش وزن نیز کمک می­‌کند.

ماهی بخورید

ماهی یکی از اجزای مهم رژیم آمریکایی است. ماهی، کالری کم و مواد مغذی فراوانی دارد. اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در آن برای سلامت مغز مفید است. مطالعه­‌ها نشان می‌­دهند که این ماده، خطر ابتلا به برخی از سرطان‌ها را کاهش و برخی از شرایط التهابی مانند آرتریت روماتوئید را بهبود می‌­بخشد. برعکس، مصرف گوشت قرمز و محصولات فرآوری شده (هات داگ و سوسیس) این خطر را افزایش می‌­دهد

غلات کامل مصرف کنید

غلات کامل حاوی ویتامین، مواد معدنی و فیبر زیادی هستند. مصرف منظم غلات سبوس­دار مثل نان گندم سبوس‌دار، ماکارونی سبوس‌­دار و برنج قهوه­‌ای، خطر ابتلا به بیماری­‌های قلبی، بیماری‌­های تنفسی و برخی سرطان‌­ها از جمله سرطان روده‌­ی بزرگ و سینه را کاهش می‌­دهد. به علاوه به شما در کاهش وزن و از بین بردن چربی­‌های شکمی کمک می­‌کنند.

برای کاهش وزن سریعتر می توانید از محصولات وب سایت ما استفاده کنید.

فروشگاه

منبع

 

موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه