رژیم دارای 1700 کالری

سلام دوستان گرامی در این سری از مطالب کاربردی سایت اسپینو به بررسی نکاتی پیرامون رژیم دارای 1700 کالری بپردازیم بنابراین خواهش میکنیم با ما همراه باشید.

رژیم غذایی طبق مدل دوم:

صبحانه: ۶۰ گرم نان + ۶۰ گرم پنیر + یک لیوان شیر ساعت ۱۰ صبح: ۲ عدد (میوه) ی متوسط ناهار: ۲/۳ لیوان برنج پخته + خورش سبزی شامل یک و نیم لیوان سبزی پخته و ۳۰ گرم گوشت + ۳/۴ لیوان ماست عصرانه: ۲ عدد میوهی متوسط شام: ۶۰ گرم نان + کوکو سبزی شامل یک لیوان سبزی پخته و ۲ عدد تخم مرغ برای پخت غذاها، روزانه ۴ قاشق مرباخوری روغن به کار رود.

رژیم دارای 1700 کیلوکالری انرژی این رژیم شامل ۷ واحد نشاسته، ۵ واحد سبزی، ۴ واحد میوه، ۲ واحد شیر، ۵ واحد گوشت و ۴ واحد (چربی) می باشد.

مدل اول تقسیم واحدها:

صبحانه: ۳ واحد نشاسته، یک واحد شیر ساعت ۱۰ صبح: ۲ واحد میوه ناهار: ۲ واحد نشاسته، ۳ واحد سبزی، یک واحد شیر، ۳ واحد گوشت عصرانه: ۲ واحد میوه | شام: ۲ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، ۲ واحد گوشت رژیم دارای 1700 کالری

رژیم غذایی طبق مدل اول:

صبحانه: ۶۰ گرم نان + نصف لیوان عدسی+ یک لیوان شیر ساعت ۱۰ صبح: ۲ عدد میوه ی متوسط ناهار: ۶۰ گرم نان + خورش سبزی دارای یک لیوان و نیم سبزی پخته و ۹۰ گرم گوشت + ۳/۴ لیوان ماست

عصرانه: ۲ عدد میوه ی متوسط شام: ۳/۴ لیوان برنج پخته همراه با نصف لیوان سبزی پخته و ۶۰ گرم گوشت + یک لیوان سالاد بدون سس

برای پخت غذاها، روزانه ۴ قاشق مرباخوری روغن به کار رود.

مدل دوم تقسیم واحدها:

صبحانه: ۳ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، ۲ واحد گوشت ساعت ۱۰ صبح: ۲ واحد میوه ناهار: ۲ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت عصرانه: ۲ واحد میوه شام: ۲ واحد نشاسته، یک واحد سبزی، یک واحد شیر، یک واحد گوشت

 

 

از قبل برنامه ریختن

شروع به برنامه ریزی کردن وعده های غذایی و تنقلات خود را برای چند روز یا شاید یک هفته، بسته به اینکه چگونه اغلب شما خرید مواد غذایی. همه ی این وعده های غذایی روزانه را با هم جمع کنید و لیست خرید را جمع آوری کنید تا بتوانید آشپزخانه خود را با غذاهایی که نیاز دارید ذخیره کنید. خوردن غذاهایی که به برنامه غذا شما بستگی دارد و از غذاهای با کالری بالا و رفتارهایی که می تواند تلاش رژیمی شما را از بین ببرد، جلوگیری کند.

پس چگونه غذاهای کم کالری را برنامه ریزی می کنید؟ البته، شما باید بدانید که چقدر کالری در غذاهایی است که می خورید. SuperTracker USDA می تواند به شما کمک کند. مهم است که غذاهای مضر مواد غذایی را انتخاب کنید. از آنجایی که شما کالری خود را کاهش می دهید، باید هر کالری مصرف کنید. میوه ها و سبزیجات کم کالری، غلات کامل و منابع پروتئین کم چربی باید بیشتر از منوی روزانه خود را تشکیل دهند.

برنامه ریزی کردن غذا همه چیز سخت نیست، اما می تواند یک عمل کوچک را انجام دهد، بنابراین رژیم دارای 1700 کالری در اینجا دو نمونه برای شروع کار شما وجود دارد.

مثال اول رایگان از هر شیرین کننده مصنوعی است، اما شما می توانید آنها را در صورت تمایل اضافه کنید. طرح دوم غذا شامل نوشیدنی های صفر کالری است، اما اگر ترجیح می دهید، می توانید آنها را از بین ببرید.

با ارادت و مهـــر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه