رژیم غذایی طبق مدل دوم

سلام دوستان گرامی در این سری از مطالب کاربردی سایت اسپینو به بررسی نکاتی پیرامون رژیم غذایی طبق مدل دوم بپردازیم بنابراین خواهش میکنیم با ما همراه باشید.

رژیم غذایی طبق مدل دوم:

صبحانه: ۹۰ گرم نان + ۶۰ گرم (پنیر) + ۶ عدد خرما ساعت ۱۰ صبح: ۲ عدد کیک معمولی + یک لیوان شیر ناهار: ۶۰ گرم نان + ۹۰ گرم ماهی همراه با یک عدد گوجه فرنگی + یک لیوان سبزی خوردن +

۳/۴ لیوان ماست عصرانه: ۳ عدد میوه ی متوسط شام: ۶۰ گرم نان + یک لیوان بادمجان پخته همراه با یک عدد گوجه فرنگی و ۳۰ گرم گوشت + ۳/۴ لیوان ماست

برای پخت غذاها، روزانه ۵ قاشق مرباخوری (روغن) به کار رود.

رژیم دارای ۲۱۰۰ کیلوکالری انرژی

این رژیم شامل ۹ واحد نشاسته، ۶ واحد سبزی، ۵ واحد میوه، ۳ واحد شیر، ۶ واحد گوشت و ۶ واحد چربی می باشد.

مدل اول تقسیم واحدها:

صبحانه: ۴ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت. ساعت ۱۰ صبح: ۳ واحد میوه ناهار: ۳ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت عصرانه: ۲ واحد میوه شام: ۲ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت

رژیم غذایی طبق مدل اول:

صبحانه: ۱۲۰گرم نان + ۶۰ گرم پنیر + یک عدد خیار + یک عدد گوجه فرنگی + یک لیوان شیر

ساعت ۱۰ صبح: ۳ عدد میوه ی متوسط ناهار: ۲/۳ لیوان برنج پخته + خورش سبزی شامل یک لیوان سبزی پخته و نصف لیوان لوبیای پخته و ۶۰ گرم گوشت + | ۳/۴ لیوان ماست عصرانه: ۲ عدد میوه ی متوسط شام: ۶۰ گرم نان + خورش کرفس شامل یک لیوان کرفس پخته و ۶۰ گرم گوشت +

۳/۴ لیوان ماست

برای پخت غذاها، روزانه ۶ قاشق مرباخوری روغن به کار رود.

مدل دوم تقسیم واحدها:

صبحانه: ۳ واحد نشاسته، ۴ واحد سبزی، یک واحد میوه، ۳ واحد گوشت ساعت ۱۰ صبح: یک واحد نشاسته، یک واحد شیر ناهار: ۲ واحد نشاسته، یک واحد سبزی، یک واحد میوه، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت

عصرانه: یک واحد نشاسته، ۲ واحد میوه شام: ۲ واحد نشاسته، یک واحد سبزی، یک واحد میوه، یک واحد شیر، یک واحد گوشت

 

رژیم غذایی طبق مدل دوم

 

رژیم غذایی طبق مدل دوم:

صبحانه: ۹۰ گرم نان + ۹۰ گرم پنیر + ۲ عدد خیار + ۲ عدد گوجه فرنگی + یک عدد ماهی متوسط ساعت ۱۰ صبح: یک عدد کیک معمولی + یک لیوان شیر ناهار: ۶۰ گرم نان +۶۰ گرم ماهی همراه با یک عدد گوجه فرنگی+

۳/۴ لیوان ماست + یک عدد ماهی متوسط عصرانه: ۳ عدد بیسکویت معمولی + یک لیوان آب میوه شام: ۶۰ گرم نان + نصف لیوان کدوی پخته شده همراه با و۳۰ گرم گوشت + ۳/۴ لیوان ماست + یک عدد ماهی متوسط

برای پخت غذاها، روزانه ۶ قاشق مرباخوری روغن به کار رود.

رژیم دارای ۲۲۰۰ کیلوکالری انرژی

این رژیم شامل ۱۰ واحد نشاسته، ۶ واحد سبزی، ۶ واحد میوه، ۳ واحد شیر، ۶ واحد گوشت و ۶ واحد چربی می باشد.

مدل اول تقسیم واحدها:

صبحانه:۴ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت. ساعت ۱۰ صبح: ۳ واحد میوه ناهار: ۳ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت

عصرانه:۳ واحد میوه

شام: ۳ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت

رژیم غذایی طبق مدل اول:

عصرانه: یک واحد نشاسته، ۲ واحد میوه شام: ۳ واحد نشاسته، یک واحد سبزی، یک واحد میوه، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت

رژیم غذایی طبق مدل دوم

رژیم غذایی طبق مدل دوم:

صبحانه: ۲۲۰ گرم نان + ۶۰ گرم پنیر + ۲ عدد خیار + یک عدد گوجه فرنگی + یک لیوان شیر ساعت ۱۰ صبح: یک عدد کیک معمولی + یک لیوان شیر ناهار: یک لیوان ماکارونی به همراه ۶۰ گرم گوشت و یک عدد گوجه فرنگی رنده شده + یک لیوان سبزی خوردن + ۳/۴ لیوان ماست + یک عدد میوهی متوسط عصرانه: نصف لیوان گندم پرک شده + ۲ عدد میوهی متوسط شام: ۲/۳ لیوان برنج پخته شده + خورش مرغ شامل ۶۰ گرم مرغ و یک عدد گوجه فرنگی + ۳/۴ لیوان ماست + یک عدد میوه ی متوسط برای پخت غذاها، روزانه ۶ قاشق مرباخوری روغن به کار رود.

رژیم دارای ۲۳۰۰ کیلوکالری انرژی

این رژیم شامل ۱۱ واحد نشاسته، ۶ واحد سبزی، ۶ واحد میوه، ۳ واحد شیر، ۶ واحد گوشت و ۶ واحد چربی می باشد.

مدل اول تقسیم واحدها:

صبحانه:۴ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت. ساعت ۱۰ صبح: ۳ واحد میوه ناهار: ۴ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت عصرانه: ۳ واحد میوه شام: ۳ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت

رژیم غذایی طبق مدل اول:

صبحانه: ۱۲۰گرم نان +۶۰ گرم پنیر+ ۲ عدد خیار + یک لیوان شیر ساعت ۱۰ صبح: ۳ عدد میوه ی متوسط ناهار: ۶۰ گرم نان + خورش سبزی شامل یک لیوان سبزی پخته و نصف لیوان لوبیای پخته و ۶۰ گرم گوشت +

۳/۴ | لیوان ماست عصرانه: 3 عدد میوه ی متوسط شام: یک لیوان برنج پخته + خورش کدو شامل یک لیوان کدوی پخته و ۶۰ گرم گوشت +

۳/۴ لیوان ماست

برای پخت غذاها، روزانه ۶ قاشق مرباخوری روغن به کار رود. صبحانه: ۴ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد میوه، یک واحد شیر، ۳ واحد گوشت ساعت ۱۰ صبح: یک واحد نشاسته، ۲ واحد میوه ناهار: ۳ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد میوه، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت عصرانه: یک واحد نشاسته، ۲ واحد میوه شام: ۲ واحد نشاسته، ۲ واحد سبزی، یک واحد شیر، ۲ واحد گوشت رژیم غذایی طبق مدل دوم

با ارادت و مهـــر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه