سلام به دوستان همیشگی در این سری از مقاله های وب سایت به بررسی رژیم لاغری اوکیناوا می پردازیم با ما همراه باشید تا سریع تر لاغری شوید.

 

رژیم لاغری اوکیناوا

اوکیناوا منطقه‌ای در جنوب غربی سرزمین اصلی ژاپن است که از ۱۶۰ جزیره تشکیل شده است و بالاترین نرخ افراد صد ساله جهان را در خود جای داده‌اند. در این جزایر۴۰ تا ۵۰ نفر در هر ۱۰۰۰۰۰ شخص زنده ۱۰۰ سال یا بیشترعمر دارند. از سال ۱۹۷۵، دانشمندان در حال تحقیق در مورد صد ساله‌های اوکیناوا هستند تا دلایل طول عمر آنها را درک کنند

مشخص نیست که رژیم اوکیناوا برای همه مناسب است یا خیر. ماهیت محدودکننده آن بعضی از گروه‌های غذایی سالم را محدود یا از آنها اجتناب می‌کند و رعایت آن برای طولانی مدت مشکل است. رژیم اوکیناوا عمدتا از سبزیجات و سویا و مقادیر کم ماهی تشکیل شده است. در حالی که کارشناسان معتقدند که تأکید بر غذاهای گیاهی بسیار هوشمندانه است، اما کمبود غلات، گوشت و لبنیات می‌تواند رعایت این رژیم را دشوار کرده و احتمالاً منجر به به کمبود مواد مغذی شود.

در رژیم okinawa چه غذاهایی می‌توانید بخورید؟

غذاهای معمول در رژیم اوکیناوا شامل انواع سیب زمینی شیرین، سویا، خربزه تلخ (گویا)، قارچ شیاتکه، بابا آدم، چای یاسمن، جلبک دریایی و مجموعه‌ای از گیاهان و ادویه‌ها مانند مورینگا و زردچوبه است. بیشتر کربوهیدرات‌های موجود در رژیم اوکیناوا از سبزیجات تهیه می‌شوند که مقدار کمی از آنها را میوه‌ها، غلات یا دانه‌ها تشکیل می‌دهند. در این منطقه میوه‌ای سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان بالا بنام لیموی اوکیناوا معروف به شکواسا یافت شده است. این میوه‌ در دسته مرکبات جا می‌گیرد. تهیه میوه در ایالات متحده آمریکا سخت است اما می‌توانید از فواید ضد پیری ویتامین C و آنتی اکسیدان‌ها برای طول عمر استفاده کنید. این میوه چیزی شبیه لیمو عمانی خودمان است.

برای کاهش وزن سریعتر می توانید از محصولات وب سایت ما استفاده کنید.

فروشگاه

منبع

موفق و پیروز باشید.

  • espino
  • خرداد ۲۷, ۱۴۰۰
  • 182 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه