لاغری با آب

سلام دوستان گرامی در این سری از مطالب کاربردی سایت اسپینو به بررسی نکاتی پیرامون لاغری با آب بپردازیم بنابراین خواهش میکنیم با ما همراه باشید.

مواد زائد اضافی

۷۰درصد بدن ما از (آب) تشکیل شده است، همه سلول های بدن در مایع بین سلولی قرار دارند که از طریق آن مواد مغذی دریافت می کنند و مواد زائد تولید شده را دفع می کنند. آب همچنین ماده اصلی تشکیل دهنده مایعات بدن استخوان، و … حتی استخوان های ما که بسیار خشک و سخت به نظر می رسند حدود ۳۰ درصد آب در خود دارند. برای همه ضروری است که آب بنوشند، این مسئله به خصوص برای کسانی که در رژیم های کاهش وزن هستند ضروری تر و مهم تر است. در این حالت بدن برای تامین انرژی مورد نیاز خود از ذخایر چربی استفاده می کند، برای این کار باید یک فرآیند متابولیزم صورت گیرد که در برای کاهش وزن، باید به بدنتان در دفع مواد زائد کمک کنید، این واقعیت را هم در نظر بگیرید که در طول فرایند از دست دادن چربی در بدن، مواد سمی بیشتری تولید می شود. در نتیجه نوشیدن آب زیاد ضروری است.

طول آن مواد سمی تولید می شود. برای همین باید مقدار زیادی آب بنوشید تا به اندام های دفع کننده مواد زائد (بویژه کلیه و کبد) کمک کنید تا راحت تر این مواد سمی اضافی را دفع کنند.

(لاغری با آب)

مواد معدنی بدون کالری

به علاوه، در حین لاغر شدن، باید بدنمان را به روش متفاوتی (تغذیه) کنیم. برای این کار ممکن است لازم باشد انرژی دریافتی خود را کم کنیم ولی باید مقدار مواد مغذی مصرفی خود را افزایش دهیم ویتامین ها و مواد معدنی و…)

آب از نظر مواد معدنی غنی است و هیچ نوع کالری هم ندارد. گفته می شود که بعضی از مواد معدنی موجود در آب به کاهش وزن کمک می کنند. البته باید این را مشخص کرد.

که هیچ کدام از آنها باعث لاغری واقعی شما نمی شوند. بعضی از انواع آب میوه و نوشیدنی های گازدار ممکن است کالری زیادی داشته باشند. نوشیدن آبهای طعم دار با گاز دار می تواند همان طعم و مزه را بدون کالری های اضافی تامین کند. به عنوان یک قانون کلی، مقدار توصیه شده آب برای نوشیدن ۱٫۵ لیتر در روز است

آیا می دانستید؟

به مواد معدنی موجود در آب های معدنی به طور کلی زیست – فراهمی بالایی دارند، این بدان معنی است که بدن به راحتی می تواند این مواد را جذب و مصرف کند، این موضوع در مورد همه مواد غذایی صادق نیست، برای کاهش اور زرد، آبی را برای نوشیدن انتخاب کنید که از نظر منیزیم و سولفات غنی باشد و سدیم کمی داشته باشید برچسب روی آب های معدنی را که بر روی آن ترکیبات دقیق معنی بیان شده اند با دقت بخوانید. همیشه از یک نوع آب معدنی بیشتر از یک ماه استفاده نکنید به ویژه اگر از نظر مواد معدنی خیلی غنی باشد. برای اینکه مواد معدنی متفاوتی را به بدن خود وارد کنید، از محصولات شرکت های مختلف استفاده کنید.

نکات کلیدی

وقتی که رژیم دارید، مقدار زیادی آب بنوشید

کاهش چربی بدن باعث تولید مواد زائد می شود که بدن باید دفع کند

و آب های معدنی شامل مواد معات لازم و مفید پلان هستند و کالری ندارند لاغری با آب.

با ارادت و مهـــر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه