لاغری بر اساس گروه خونی

رژیم غذایی گروه خونی بر چه مبنایی و چگونه عمل می کند؟

انتخاب صحیح مهم است

با روش تغذیه صحیح بر اساس گروه های خونی، رسیدن به وزن ایده ال و سلامتی به راحتی، اما با قدم های مطمئن و کوتاه ممکن است

و نیازی به روش های شکنجه آور و وزن کم کردن های گرم به گرم و کنترل مواد غذایی جهت اجرای رژیم خود نخواهید داشت. تنها با

انتخاب مواد غذایی متناسب با مکانیزم و متابولیسم بدن و گروه خونی خود و مطابق با سلیقه خود برنامه غذایی تان را تنظیم کنید.

به این ترتیب با مصرف غذاهای انتخابی برای سیستم گوارشی خود نیز ایجاد دردسر نخواهید کرد. گروه خونی یک عامل بیولوژیکی نشان دهنده راه صحیح، برای این مورد است.

لذت نباید کوتاه مدت باشد

در صفحات بعد تأثیر ادویه ها، مواد غذایی و نوشیدنی هایی که برای هر یک از گروه های خونی B ، O A و AB مناسب است را خواهید یافت.

در این روش با سه گروه متفاوت روبرو خواهیم شد: «مفید»، «خنثی» و مضر». ۱- مواد مفید چون دارو عمل می کنند.

۲- مواد خنثی به تغذیه کمک می کنند. ۳- مواد مضر در بدن مانند زهر عمل می کنند.

برنامه غذایی روزانه خود را با این مواد غذایی کامل کنید

و گوشت حیوانات اهلی و دامها.

و ماهی

و حیوانات صدفدار.

و لبنیات

و تخم مرغ.

و روغن های جامد و مایع.

و فندق و خشکبار

و حبوبات.

نان ها، خمیرها و نشاسته

و میوه ها و سبزیجات

آبمیوه و آب سبزیها

و ادویه ها و گیاهان دارویی،

و نوشیدنیها

که این امکان انتخاب راحت تر را به شما میدهد و کمک می کند تا مواد غذایی مورد علاقه ی خود را مصرف کنید.

اگر مواد غذایی مورد علاقه ی خود را در گروه «مفید، یافتید؛ این بهترین حالت ممکن است. اگر در گروه خنثی بود این نیز حالت خوبی است،

زیرا این ماده غذایی مناسب شما بوده و به خاطر این همخوانی نقش حیاتی در تغذیه شما خواهد داشت

که علاوه بر تأمین مواد ضروری و حیاتی، به شما امکان برخورداری از تغذیه ای مطابق با زائقه و سلیقه ی

شما را نیز فراهم می کند. البته فراموش نکنید که به مواد غذایی مفید باید توجه بیشتری داشته باشید.

لاغری بر اساس گروه خونی

لاغری بر اساس گروه خونی
لاغری بر اساس گروه خونی

به آرامی به سوی وزن ایده آل خود پیش بروید

به محض شروع رژیم غذایی بر اساس گروه های خونی، توقع رسیدن به وزن ایده آل را نداشته باشید. قبلا هم مشاهده کرده اید

که در هیچ کدام از انواع رژیم ها، وزن شما بلافاصله کاهش نمی یابد؛ در ضمن کاهش آنی و فوری را نمی توان یک موفقیت

به حساب آورد، چون در چنین مواردی سیستم ایمنی بدن سازگاری نشان نمی دهد. چه کسی حاضر به از دست دادن

توانایی سیستم مبارزه با عفونت ها در بدن خود می شود؟ در چنین مواردی قادر به دستیابی به مواد غذایی مورد نیاز

بدنتان نخواهید بود. برای رسیدن به تعادل روحی و فیزیکی، روش توجه بر اساس گروه های خونی به طور طبیعی

این مهم را مقدر می سازد. که در این مسیر دستیابی به وزن ایده آل، نتیجه ثانویه آن خواهد بود و به عنوان یک نتیجه ثانویه رسیدن به تعادل در بدن میسر خواهد شد.

به آسانی قادر به تحقیق می باشید

برخی از مواد غذایی مشخص سبب تقویت قسمتهایی از متابولیسم بدن شما خواهد شد؛ به ویژه منجر به نوسازی

دسته ای از فاکتورهای مقاوم در سیستم ایمنی شما شده و فعالیت های گوارشی روده را افزایش میدهد.

در ضمن متابولیسم کبد، کیسه صفرا، کلیه و پانکراس را فعال می کند. به این ترتیب از باقی مانده ها و مواد

زائد و بجا ماندهی غیر ضروری و مضر نیز رها خواهید شد. در ضمن قندهای چسبنده و مضر در . خون نیز پاکسازی خواهد شد.

تغییر دادن ناگهانی رژیم بی نتیجه است و بدن قادر نخواهد بود آن چه را که از دست داده به طور یکجا و سریع جایگزین کند.

بهترین روش این است که در هفته های اول رژیم ضمن امتحان کردن مواد غذایی مختلف، مواد مورد پسند و مناسب خود را بیابید.

قدم اول این است که مواد غذایی را که کم مصرف می کنید؛ یا اصلا استفاده نمی کنید، اگر در گروه «مفید قرار می گیرند را تست کنید.

چنانچه انتخاب مواد غذایی توسط شما بر اساس ذائقه صورت می گیرد، ایر برای شما راحت تر خواهد بود.

در مورد گروه خنثی، کنار گذاشتن ” آنها و عادت های تغذیه نیز راحت تر خواهد بود. ممکن است نه برای جدا کردن و غربال این باشد که

آن ماده منجر به چاق ه ناسازگاری با مزاج شما باشد. مهم این است که شما بتوانید مواد منجر به چاق شدن با ما بتوانید موادی را که

با مزاج شما سازگار و مناسب است تشخیص داده و به مرور آن را به برنامه ی غذایی خود اضافه کنید.

یک نکته دیگر: ویتامین ها، مواد معدنی و مواد بیولوژیکی با وزن شما در ارتباط می باشند. در این راستا انتخاب با دقت عمل خیلی اهمیت دارد،

حتی اگر احتمال خیلی ضعیفی وجود داشته باشد؛ باز ممکن است که تعادل و نظم بیولوژیکی طبیعی خود را بر هم بزنید.

اگر به مفید بودن رژیم بر مبنای گروه خونی اطمینان ندارید، می توانید با پزشک خود مشورت کنید و اگر در حین اجرای رژیم با مشکلاتی در رابطه با سلامتی روبرو شدید، حتمأ مشورت کنید.

گروه خونی 0 مهمترین ها در یک نگاه:

اجداد گروه خونی و شکارچی و جمع کننده بوده اند.

و سیستم گوارشی سالم آنها با ترشح اسید معده فراوان در مورد گوشتخواران) به غذاهای گروه شیر، گندم، و نشاسته و نان چندان علاقه مند نیست.

و سیستم ایمنی بلافاصله نسبت به هر نوع تغییری واکنش نشان میدهد و بی نهایت حساس است.

و انواع گوشت دامهای اهلی و ماهی ها. • اگر قصد لاغر شدن دارید بعضا می توانید نان، لوبیا و گل باقالی لوبیا چینی مصرف کنید.

گندم و مشتقات گندم برای گروه () ماده غذایی مناسبی نیست، زیرا به بالا رفتن میزان گلوتن، لاکتوز و تولید انسولین و اختلال در آنها منجر می شوند

و کالری کمتری مصرف میکنند و انرژی کافی آزاد نمی شود. قندهایی که در عدس و باقلا یافت می شود، در ماهیچه ها رسوب می کند.

اگر در کاهش وزن دچار مشکل باشید، در عضلات احساس درد می کنید، سریع احساس خستگی می کنید و

در تمرکز حواس خود دچار اختلال هستید، بدون اینکه توجه داشته باشید، دچار نارسایی و اختلال در عملکرد تروئید هستید، زیرا در این صورت هورمون کافی تولید نمی شود.

این اختلال که در افراد گروه خونی O به وفور دیده می شود، به زبان پزشکی هیپوتیرویدیسم گفته می شود.

و مواردی که باعث چاقی گروه خونی 0 می شود: کلم بروکسل، لوبیا چیتی، باقلا، عدس، کلم قرمز، باقلا خشک، کلم سفید و گندم می باشد.

  1. آن چه که باعث کاهش وزن و لاغر شدن گروه 0 می شود: کلم سیاه، محصولات دریایی سیاه، گوشت گوساله، گاومیش و…)، جگر و اسفناج

  2. لاغری بر اساس گروه خونی

محصولات

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه