لاغری بر اساس گروه خونی

لاغری بر اساس گروه خونی

آنچه که باید در مورد انواع گوشتها و دامها بدانید:

گروه مفید یا خنثی انواع گوشت ها را می توانید با میوه و سبزی مصرف نمایید، اینها از خوردن بشقابی پر از نان و سیب زمینی بهتر خواهد بود. سبزی و میوه جلوی جذب بیش از حد پروتئین های حیوانی را می گیرد.

پروئین های حیوانی برای افراد این گروه باارزش هستند، به همین علت باید از خوردن گوشت دام هایی که تغذیه ای غیر طبیعی داشته اند و با هورمون و آنتی بیوتیک های مختلف پرورش یافته اند خودداری کنند و سعی نمایند از محصولات دام هایی استفاده کنند که تغذیه طبیعی داشته اند.

به کسانی که از ترس ضرر رساندن گوشت به قلبها، عروق و افزایش چربی خون دچار دلهره هستند، از طرف متخصصین و محققین گروه خونی تسلی و اطمینان داده میشود. البته بیماری هایی توسط کمپلکس های موجود در محصولات گندم و کربوهیدرات هایی که دارای اتصالات با بازوهای بلند هستند، نیز ایجاد میشود که منجر به افزایش انسولین و تجمع چربی در خون می شود.

اگر در مسیر کاهش وزن، هستید، جگر سیاه از طرف دکتر آداموو متخصصین این علم توصیه شده است. همان طور که مشاهده میکنید، جگر سیاه (همراه با کلیه) از اندامهایی هستند که به دفع مواد زائد کمک می کنند و به همین دلیل مصرف جگر سیاه، قلب، مغز، گردن، جگر سفید و دل حیوانهای جوان که حساس تر هستند بیشتر توصیه می شود.

لاغری بر اساس گروه خونی

آنچه که باید در مورد ماهیها و حیوانات صدفدار بدانید:

برای دارندگان گروه خونی 0 ماهی غذایی ایده آل است، خصوصا که ویتامین K مورد نیاز قلب به راحتی از طریق ماهی قابل تأمین است. مصرف این مورد برای گروه خونی 0 خیلی مهم است، چون کمبود این ویتامین را از اجداد خود به ارث برده اند.

آنچه که باید در مورد فرآورده های شیر و تخم مرغ بدانید:

شیر را در لیست خرید خود قرار ندهید، یا تا حد امکان آن را کم کنید. شیر با وجود این که منشأ حیوانی دارد، اما برای گروه خونی 0 مفید نیست.

لاغری بر اساس گروه خونی

لاغری بر اساس گروه خونی

لاغری بر اساس گروه خونی

بیشتر از شیر، پنیر سویا خریداری کنید چرا که در ردیف موادی که متابولیزم شما را تحریک می کنند قرار نمی گیرد.

مواد لبنی را که منبع کلسیم هستند از راههای دیگر تأمین کنید. بهترین منابع طبیعی کلسیم: کلم سیاه، ماهی، هویج، بادام، تخمه آفتابگردان و تولیدات سویا می باشند.

و البته می توانید یک تخم مرغ در لیست غذایی خود قرار دهید، شاید خوشایندتان باشد و برایتان مفید واقع شود.

آنچه که باید در مصرف روغن های مایع و جامد، مورد توجه قرار دهید:

شما بهتر است روغن گیاهی را ترجیح دهید، چرا که اسیدهای چربی را که در متابولیسم انسان تولید نمی شود، دارا می باشد و از طرفی منجر به افزایش کلسترولی که قلب و عروق گروه خون 0 گوشتخوار را تهدید می کند، نمی گردد. اما مایونز که حاوی روغن فراوانی می باشد را می توانید با خیال راحت بخورید، چرا که خنثی است، در ضمن سسسهای سالادی را که از مواد مفید یا خنثی تهیه شده باشد نیز می توانید مصرف کنید.

برخی نکات قابل توجه در آشپزی

روغن هایی که با کاهش دما پرس می شوند، اگر بیش از حد حرارت داده شوند، اسیدهای مهم و ویتامین های خود را از دست میدهند.

آنچه که باید در مورد دانه ها و خشکبار بدانید:

اگر پروتئین گیاهی در سایه پروتئین حیوانی قرار نگیرد، می توانید نیازهای خود را با روغن گیاهی تأمین کنید؛ البته به جای آن قادر به خوردن گوشت مرغ هستید.

تا جایی که ممکن است دانه های پرچرب و روغندار را مصرف ننماید. این مواد نه تنها به خاطر چربی زیاد، بلکه به خاطر فشاری که به سیستم گوارشی وارد می کنند باید با احتیاط مصرف شوند.

آنچه که در مورد باقلا و لوبیا باید بدانید:

لوبیا و باقلا به خاطر این که تعادل عضلات را به هم می زنند، که این هم ناشی از ماده ی تند موجود در آنها است) جای تأمل دارد.

محصولات

منابع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه