لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

555 راز لاغری

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

276- خوردنی ها را از دسترس دور نگه دارید

هرکسی که همه جا در خانه خود خوراکی دم دست بگذارد خیلی راحت وسوسه می شود که به آنها ناخنک بزند و آنها را مزمزه کند

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

277- آشپزها به ندرت لاغر هستند 

دلیل چاقی آشپزها این نیست که هنگام درست کردن غذا از آن می چشند بلکه چون به غذا ناخنک می زنند اضافه وزن پیدا می کنند. این ناخنک زدن هاسیر نمی کند اما باعث میشود کالری زیادی در بدن جمع شود

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

278- وعده های کوچک 

از آن جایی که اکثر مردم هرچه مقابلشان باشد تا آخر میخورند و به اصطلاح ظرفش را هم ) میلیسند، تقسیم بندی غذا به بخش های کوچک باعث کنترل آن می شود. کمی چیپس، بادام زمینی یا بیسکویت را در پیش دستی کوچکی بریزید و بسته بندی اصلی آنها را در جایی دور از دسترس نگهداری کنید

279- وعده های منظم 

عادات غذایی منظم نه تنها در هضم غذا وسیری شما تأثیر مثبتی دارند بلکه باعث می شوند تا از جذب کالری اضافه که از خوردن هله هوله وارد بدن می شود جلوگیری شود

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

280- مسواک زدن

کسی که بعد از هر وعده غذای خود مسواک می زند یک نقطه ی پایان دقیق برای غذا خوردن خود تعیین میکند. این امر باعث بیشتر شدن فاصله بین وعده های غذا می شود. مسواک زدن مخصوصا بعد از صرف شام از خوردن هله هوله جلوگیری میکند

281- تنهایی دلیل چاق شدن

بعضی از مردم مخصوصا وقتی تنها هستند بیشتر غذا می خورند. یک ملاقات با همکاران باعث گردهم آیی و جمع شدن با آنها می شود. تلفن به دوستان نیز می تواند برای کوتاه مدت کمک خوبی باشد

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

282- آرام لذت بردن 

حال که می خواهید لذت ببرید پس درست و حسابی لذت ببرید و بگذارید شکلات آرام دردهانتان آب شود تا طعم شیرو کاکائو را تک تک و به خوبی حس کنید و در آن موقع، برای یک بار هم که شده کالری ها را فراموش کنید

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

283- گرسنگی نکشید

گرسنگی کشیدن دائم در زمان کم کردن وزن مضر است. این کار اغلب منجر به دلسردی و ناامیدی می شود و فرد رژیم گیرنده را به سمت خوردن و ناخنک زدن هدایت می کند یا باعث گرسنگی بسیار شدید و سپس حمله ور شدن بی اختیار به سمت غذامی شود

284- درست انتخاب کردن

هر مواد غذایی، به خوبی سیر نمی کند. مواد غذایی که دارای سفیده تخم مرغ، فیبرواب هستند شکم را نسبت به کالری که وارد بدن می کنند به مدت طولانی تری پر می کنند

285- سوپ ها سیر می کنند

سوپ های سبزیجات بدون مواد نشاسته ای، سیر کننده های کم کالری هستند. این ترفند به ویژه در زمستان بسیار خوب است. در روزهای گرم تابستان نیز یک بشقاب سوپ خنک بسیار می چسبد

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

286- سیرکننده های خوب

از جمله سیرکننده های خوب می توان به میوه جات، سبزیجات ، سیب زمینی پخته، ماهی، گوشت بدون چربی، لوبیا، عدس و تخم مرغ اشاره کرد

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

287- انتخاب درست آدامس 

توجه: آدامس های بسیار شیرین یا میوه ای اشتها آور هستند و اشتهای آدم را | برای غذا خوردن بیشتر می کنند. برعکس آدامس طعم نعنا و اکالیپتوس جلوی اشتهای شما را می گیرد

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

288- تحرک سیر می کند

تحرک بدن جلوی اشتها را میگیرد و نه تنها باعث سوزاندن کالری می شود بلکه مانع انباشته شدن آن نیز می گردد. استثناء: شنا برای بسیاری از افراد گرسنگی آور است

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

289- علامت های بدن

درست سیر شدن بدین معنی است که به علامت های بدن قبل، در حین و بعد از غذا توجه کنیم. قبل از غذا اشتها دارم یا گرسنه ام؟ بعد از غذا احساس سیری میکنم یا پرخوری کرده و حالا سنگین شده و حالم بد است؟

290-کمی صبر کنید

اگر بشقاب شما خالی شده ولی هنوز گرسنه اید، به این معنی است که باید صبر کنید. اکثر مواقع بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دیگر اثری از گرسنگی نیست. بله، سیر شدن هم نیازمند زمان است و وقت می برد؟

291- با دیگران غذا بخورید

غذا خوردن طبق آداب و رسوم از اضافه وزن جلوگیری میکند. تحقیقات نشان داده است افرادی که منظم و با دیگران وعده غذای خود را میل میکنند کمتر دچار مشکل اضافه وزن می شوند

292- با شادی میل کنید 

غذا خوردن خیلی بیشتر از فقط جذب مواد غذایی است. یک محیط خوب نه تنها باعث خوش بودن و لذت بردن می شود بلکه روی وزن هم تأثیر مثبت دارد

293- از محیطهای ممنوع دوری کنید

در مکان هایی که برای خوردن تعبیه نشده اند نباید خوردنی وجود داشته باشد. محیط های ممنوع از بیرون از آشپزخانه و سالن غذاخوری – که میز غذاخوری در آن قرار دارد – شروع می شوند

294- همه جا یک شیشه آب

جای مواد غذایی در آشپزخانه و سالن غذاخوری است اما استثنائا شیشه آب می تواند همه جا باشد. نوشیدن آب از عادات خوب محسوب می شود

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

295- خوراکی های تاریخ گذشته را دور بریزید

به هنگام وارسی یخچال، همیشه خوراکی هایی که تاریخ مصرف آنها گذشته یا نزدیک به اتمام است ، به چشم می خورد. چه باید کرد؟ مواظب باشید، زیرا در چنین حالتی امکان اضافه کردن وزن وجود دارد

296- بیرون از آشپزخانه

رژیم گیرنده زیرک بعد از درست کردن غذای اصلی دیگر به آشپزخانه پا نمی گذارد. این امر مانع ناخنک زدن می شود. ظرف ها را جمع کنید بشویید، تمیز کنید و خداحافظ

297- یادداشت برداشتن 

اکثر مردم فراموش میکنند که چه خورده اند و مقدار آن را دست کم میگیرند. یک دفترچه روزانه غذایی می تواند همه چیز را روشن کند. بلافاصله بعد از خوردن یا نوشیدن یادداشت کنید: کی، کجا و چگونه ، چه چیز و چه مقدار خورده اید؟

298- دفترچه روزانه غذایی پاسخگوی همه ی سؤال ها 

دفترچه روزانه غذایی می تواند به سؤالات زیر پاسخ دهد: آیا منظم غذا میخورم؟ وعده های اصلی متعادل و کامل هستند؟ بین وعده های اصلی زیاد هله هوله میخورم؟ همه نوع مواد غذایی می خورم یا در خوردن نوع معینی افراط می ورزم ؟

299-کمک های دیجیتالی

نرم افزارهای رایگان در اینترنت می توانند کمک کنند کالری های مصرفی روزانه را جمع کنید و بدانید چه مقدار حرکت لازم دارید تا این کالری ها را بسوزانید

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

300- یک لیوان آب قبل از غذا 

تحقیقات نشان میدهد که افراد معمولی و افراد چاقی که قبل از غذا آب می نوشند کالری کمتری جذب می کنند. پس نوشیدن آب قبل از غذا به لاغری کمک میکند

301- زیاده روی نکنید 

بعضی از افراد از ترس چاق شدن، از خوردن برنج، نان، سیب زمینی و انواع مختلف ماکارونی کاملا صرف نظر میکنند. از آن جایی که این امر نوعی رژیم محسوب می شود ممکن است که پرخوری و حرص بیشتر برای غذاخوردن را به دنبال داشته باشد

302- بی دقتی در رژیم

در مورد وزن کم کردن ایده ی «همه چیز یا هیچ چیز غلط است. بدن انسان به صورت خودکار می تواند پرخوری ها را جبران کند. به شرطی که این پرخوری ها دائمی نباشند

303- کاستی ها را اصلاح کنید 

اقراط در غذاهای پرکالری را می توان با ورزش و غذاهای سبک جبران کرد. توجه داشته باشید که میوه، سبزیجات، سوپ ، ماهی، محصولات لبنی کم چرب و گوشت بدون چربی برای این امر ایده آل هستند

304- بدون عذاب وجدان وزن

کم کردن می تواند خیلی سخت باشد. حتی افرادی که اراده ی آهنین دارند ممکن است از راه راست منحرف شوند و تسلیم بمب های کالری شوند. اما این امر حتما و کاملا قابل جبران است؟

305- مأیوس نشوید 

خیلی هاکه موقع رژیم گرفتن گاهی زیاده روی میکنند با خود می گویند: «دیگر تمام شد! تمام زحمت هایم به هدر رفت»! اما این درست نیست! بدن می تواند از عهده ی این چنین زیاده روی ها برآید؟

306- آرام لذت ببرید 

اگر قرار است مسابقه تناسب اندام برگزار شود در مورد سرعت غذا خوردن، آخرین نفر برنده واقعی است. یعنی کسی

که قاشق و چنگال خود را آخر از همه کنار بگذارد

307- سرعت کمتر

با چند ترفند ، تندخورها هم می توانند خود را عادت بدهند که آرام غذا بخورند. با ترمز بر روی سرعت غذاخوردن، شما با کالری کمتر زودتر سیر می شوید

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

308- ترمز غذا خوردن شماره ی ۱: موازی کارنکنید

غذا خوردن خود را با کار دیگری قطع نکنید به غیر از صحبت با یکدیگر

309- ترمز غذا خوردن شماره ی ۲:

نشستن سرمیزغذا هنگام غذا خوردن سر میز بنشینید و از ایستادن و راه رفتن بپرهیزید

310- ترمز غذا خوردن شماره ی ۳: با قاشق و چنگال

قاشق و چنگال یک پیش فرض مهم برای آرام غذا خوردن است. هنگام خوردن باید آنها را هرچندگاهی روی میز بگذارید و دوباره بردارید

311- ترمز غذا خوردن شماره ی ۴: لقمه کوچک 

بهترین کار این است که از قاشق و چنگال کوچک استفاده شود و قاشق را لبریز از غذا نکنید

312- ترمز غذا خوردن شماره ی 5: خوب بجوید

هر لقمه را قبل از قورت دادن خوب بجوید (حداقل 15 بار)

313- ترمز غذا خوردن شماره ی ۶: اندکی صبر

قبل از آن که دوباره غذا بکشید یک زنگ استراحت کوچک به خود بدهید. بعضی از اوقات گرسنگی در این فاصله خود به خود از بین می رود

314- ترمز غذا خوردن شماره ی ۷: نگاه کنید و بو بکشید

از شکل و منظره غذا لذت ببرید. سعی کنید بو، مزه و چگونگی غذا را کاملا آگاهانه حس کنید

315- فریب رژیم های غذایی وسوسه انگیز را نخورید

برنامه رژیمی را با دقت انتخاب کنید زیرا برنامه هایی با «عکس های قبل و بعد از رژیم» یا شعارهایی مانند «اندام رویایی»، «لاغری سریع» یا «فوق العاده لاغر» در بسیاری اوقات گول زننده هستند

316- رژیم با سرعت زیاد؟ هرگز

اگرچه با رژیم های ناگهانی به سرعت لاغر می شوید. اما بدن آنقدر فرصت ندارد تا چربی ها را از بین ببرد و به جای آن به ویژه آب و ماهیچه های خوب و مفید را از دست می دهد

317- کورکورانه اعتماد نکنید

بسیاری از کسانی که برنامه های رژیم غذایی می دهند ادعا می کنند که برنامه شان برای تمام افراد عمل می کند و حتی این امر را ضمانت می کنند. این مسئله بسیار امیدوارکننده اما غیرمنطقی است ! آن را جدی نگیرید

318- از گرسنگی دوری کنید 

« فقط نصفی را بخور» هیچ شیوه ی خوبی برای لاغری نیست زیرا حجم غذا هم نصف می شود و این امر گرسنگی شدید و خردخرد غذا خوردن را به دنبال دارد. به جای این کار، باید شیوه ی رژیم های بلندمدت را بیاموزیم

 

319- رژیم غیرمعقول 

رژیم های سخت برای سلامتی خوب نیستند زیرا اولابدن ماهیچه های مفید را از دست می دهد دوم این که روند یادگیری برای نگاه داشتن و حفظ وزن مناسب نیز از بین می رود

320- بدون پرهیز

پرهیز از گروه خاصی از مواد غذایی مثلا هیدروکربنها، در یک رژیم غذایی، به دلیل تغییر چشمگیر در فعل و انفعالات شیمیایی بدن، موجب کاهش وزن در طولانی مدت نمی گردد و از نظر علمی ثابت نشده است

321- چرخه ی شیطانی

افرادی که بیشتر اوقات رژیم گرفته و خود را در غذا خوردن بیش از اندازه محدود می کنند دچار آسیب های جدی می شوند. آنها عادات غذایی نامناسبی پیدا میکنند که باعث اضافه وزن می شود

322- ترکیبات بدن 

بدن ما از آنچه می خوریم تشکیل شده است. بنابراین امری منطقی است که مقدار و ترکیبات غذای ما اکثرا باعث کیلوهای اضافی بدن ما می شود

323- زندگی روزمره بدون فعالیت

برعکس اجدادمان ما کالری بسیار کمتری مصرف میکنیم تا زندگی روزمره خود را سپری کنیم پس باید به همان نسبت نیز کمتر غذا بخوریم

324- سه اصل مهم

وزن کم کردن یعنی پروتئین بیشتر، شکر کمتر و چربی کمتر

325- چربی یا کربوهیدرات

افرادی که روی آن ها تحقیقات انجام می شود در رژیم کم چربی و کم کربوهیدراتی یکسان وزن کم می کنند. پس تفاوتی ندارد که کدام نوع رژیم را انتخاب کنید با کربوهیدرات کم یا با چربی کم

326- در درجه ی اول وزن را ثابت کنید

هنگامی که وزن در حال ازدیاد است هدف در درجه ی اول کم کردن وزن نیست بلکه ثبات آن است

327- ترکیب نامناسب 

بدن چربی هایی را که در خوراکی های سرخ شده، پنیر وگوشت هستند و همراه با شیرینی خورده می شوند را بسیار کم می سوزاند! این چربی ها در نواحی شکم، پهلوها و باسن ذخیره می شوند

328- انسولین مانند دام است

اگرچه تنها شکر- ونه چربی- هورمون ذخیره کننده ی انسولین را بالا برده و باعث سرگیجه می شود با این حال انسولین هم چربی و هم قند را ذخیره میکند

329- همراههای چرب

یک همبرگر تنوری ساده به همراه سبزیجات، چندان چاق کننده نیست اما درواقع غذاهای چربی که همراه آن خورده می شوند مانند چیپس، پنیر و انواع سس ها بیشترین تأثیر را بر چاقی دارند

330- تنقلات به جای سیگار

میانگین اضافه وزن بعد از ترک سیگار ۴کیلو است. دلیل اصلی این امر خوردن تنقلات به عنوان جایگزین می باشد. تحرک بیشتر می تواند از این مسئله جلوگیری کند

ورود به پیج اینستاگرام

چرا 555 نکته

محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه