555 راز لاغری + صد در صد تضمینی + قسمت هشتم + تناسب اندام

386- انگیزه بیشتر با ورزش گروهی

چرا همراهی را پیدا نکنیم که نکات مشترک با وی داریم؟ با هم ورزش کردن  به انسان روحیه ی بیشتری می دهد و همچنین لذت بیشتری دارد. انتخاب  یک همراه در جمع دوستان و آشنایان  کار ساده ای است

387- بعضی وقتها تخته گاز

کسی که می خواهد در درازمدت لاغرکند نباید هنگام ورزش اغلب اوقات شدیدا به نفس نفس بیافتد. اما اگر هرازگاهی تمام سعی خود را بکنید و 555 راز لاغری به خود قدری سختی بدهید مجاز و حتی بسیار به جا است

388- شتاب زده؟ نه. با حوصله

آنهایی که شتابزده و عجول هستند چه بسا که هنگام فعالیت های بدنی  خیلی زود خسته بشوند و یا مفصل هایشان  555 راز لاغری درد بگیرد. به همین دلیل نباید شتابزده عمل کرد

389- هدیه با ارزش

هدیه ها معمولا قابل استفاده نیستند. چرا قدم اول را خود ما برنداریم و نظر خود را درباره هدیه ی مورد علاقه مان بیان نکنیم. چه چیزی برای ما از یک اشتراک سالانه برای استخریا باشگاه ورزشی بهتر است ؟!

390- همراه با ریتم

با موزیک مناسب تحرک هم آسان تر است. موسیقی حواس آدم را از سختی و تلاش پرت میکند و اجازه میدهد بهتر دوام بیاوریم. امروزه وسایل قابل حمل کوچک یا تلفن همراه وجود دارند که همه جا قابل استفاده اند

391- مصرف کالری بیشتر برای عضلات عضلات

ورزیده و خوب تمرین داده شده حتی وقتی هم که فعال نباشند کالری بیشتری می سوزانند. این عضلات سوخت کالری را که با کاهش وزن پایین آمده جبران میکنند

555 راز لاغری
555 راز لاغری

555 راز لاغری + صد در صد تضمینی + قسمت هشتم + تناسب اندام

392- بازی های کامپیوتری هم و همراه با حرکت 

اگر هوا ابری است برخی بازی های کامپیوتری با وسایل ورزشی مناسب آن می توانند در خانه هم باعث تحرک

شما بشوند

393- تمرین منظم 

عضلاتی که به صورت منظم استفاده شوند بافت های جدید می سازند به این ترتیب اکسیژن و مواد غذایی بیشتری به سلول های عضله می رسند. این عضلات هنگام استراحت نیز قند و چربی بیشتری مصرف می کنند

394- قند بازدارنده سوختن چربی 

متأسفانه سوختن چربی به طول می انجامد. دلیل آن این است که اول باید مواد قندی مصرف شود

395- سوزاندن چربی بدون وقفه

نه تنها در حین ورزش بلکه بعد از آن هم سوختن چربی همچنان و با شدت ادامه دارد

396- شبها تحرک داشته باشید

ترکیب تحرک و یک شام سبک باعث | می شود که قندهای رزرو شده در کبد و عضلات خالی شوند و سپس در طی شب بدن چربی ها را مصرف کند

397- زمان مناسب ورزش کردن

صبح ها با نشاط از خواب بیدار می شوید یا کسل وخمود هستید؟ هرکسی باید امتحان کند و ببیند که ورزش در چه ساعتی از روز برای او راحت تر است و بیشتر موجب نشاط او می شود، صبح، ظهر، یا حتی شب

398- استراحت بعد از ورزش

بعد از ورزش یک استراحت برای غذا نباید سخت باشد. هورمون هایی که هنگام ورزش ترشح می شوند باعث ایجاد احساس خوب می شوند، اشتها را تعدیل می کنند و موجب می شوند که انسان دیرتر احساس گرسنگی کند

399- صبح ها چربی بسوزانی

ذخیره قند در کبد و عضلات بعد از ۸ تا ۱۲ ساعت غذا نخوردن مصرف می شود. این مسئله برای اکثر مردم هنگام صبح صدق می کند. در این موقع سوزاندن چربی سریع تر انجام می شود بنابراین باید از این موقعیت استفاده کرده و به تمرینات ورزشی بپردازیم

400- سوزاندن چربی پس از ۳۰ دقیقه

پیاده روی تند، دوچرخه سواری و شنا کردن به مدت ۳۰ دقیقه باعث از بین رفتن ذخیره ی قند در عضلات وکبد انسان می شود. پس از آن بدن به شدت از ذخیره ی چربی هایش استفاده میکند

401- تحرک ایده آل 

برای لاغر کردن این تحرک ها مناسب اند : بالا رفتن از پله، دویدن آرام، راه رفتن، شناکردن، دوچرخه سواری و اسکیت

402- خیلی عجله نکنید 

در تحرک بدنی باید آنقدر نفس داشته باشید تا به راحتی صحبت کنید بدون آن که نفس نفس بزنید

403- ورزش های نه چندان مناسب

این ورزش ها برای لاغر کردن کمتر مناسب اند، اسکواش، تنیس، فوتبال، هندبال، والیبال، اسکی، دویدن سریع و دومیدانی

404- ورزش های مناسب

این ورزش ها نیز برای لاغر کردن مناسب اند: ژیمناستیک چه در خشکی و چه در آب، راه رفتن تند، نرمش یا حرکات موزون و از همه بهتر کوهنوردی با کوله ی پر

405- دوره گرم شدن 

ارگانیسم بدن ما به یک دوره گرم شدن احتیاج دارد تا به بهترین حالت سوخت و ساز برسد. پس باید تحرک بدنی حداقل یک ساعت طول بکشد. بنابراین بهتر است سبک تراما طولانی تر ورزش کنید. برای مثال یک ساعت پیاده روی بهتر از نیم ساعت دویدن است

406- استفاده از ذخیره های چربی 

وقتی که ذخیره ی قندی کبد و عضلات کم شود بدن از ذخیره های چربی خودش استفاده میکند. این مسئله معمولا بعد از نیم ساعت تحرک پشت سرهم اتفاق می افتد

407- کفش خوب 

اگر قرار است راه رفتن تفریح خوشایندی باشد یک جفت کفش راحت لازم دارید. کفش های ورزشی مخصوص دویدن با تخت های راحت ایده ال هستند. در ضمن کفش باید سبک باشد و جریان هوا را هم عبور دهد

408- همراه داشتن کفش های پیاده روی

کفش های پیاده روی را هنگام بیرون رفتن همراه داشته باشید آن ها سبک هستند، قابلیت تا شدن دارند و در کیف دستی شما جا می شوند. کسی که زیاد با اتوموبیل این طرف و آن طرف می رود بهتر است همیشه یک جفت از آن در صندوق عقب ماشین داشته باشد

409- ورزش قبل از صبحانه 

ورزش قبل از خوردن صبحانه چربی زیادی را می سوزاند زیرا در شب ذخیره قند خالی می شود و به این ترتیب سریع ترنوبت سوختن چربی می شود

410- بازی گونه

تابستان وقت بیشتری برای تحرک دارید که بهتر است بازی گونه و به حالت بازی باشد. اکثر مواقع وسایل ساده ای مانند یک توپ فوتبال با والیبال، یک فریس بی با یک توپ و راکت بدمینتون کافی است

411- ورزش با دیگران

تحرک باید تفریحی لذت بخش باشد و نباید تبدیل به یک وظیفه شود و راستی چرا دسته جمعی ورزش نکنیم؟

412- ساختن عضله

اگر لاغرکردن بدون ساختن عضله باشد نتیجه آن به لحاظ زیبایی ناامیدکننده است. پوست شل شده و آویزان می شود و هیچ عضله ای ورزیده به نظر نمی رسد

413- تصمیم گیرنده است

برخی از قسمت های بدن مثل شکم و بالای ران را نمی توان مستقیم لاغرکرد مثلا با خم و راست شدن یا دراز و نشست. بهترین حالت برای از بین بردن چربی ها ورزش های استقامتی و بلندمدت است اما بدن تعیین می کند که ابتدا کدام

چربی ها را آب کند

555 راز لاغری + صد در صد تضمینی + قسمت هشتم + تناسب اندام

414- فقط برای بانوان

بعضی از زنان خجالت میکشند در ملا عام به ورزش بپردازند و این گونه شانس تحرک بیشتر را از دست میدهند آن ها نباید نگران باشند چرا که مراکز ورزشی مخصوص بانوانی که می خواهند وزن کم کنند نیز وجود دارد

415- عضلات وزن بیشتری دارند

آیا وزنتان به اندازه دلخواه کم نمی شود؟ دلیل آن می تواند تحرک زیاد باشد زیرا تحرک و ورزش باعث ساختن عضله می شود که وزن آن از چربی بیشتر است. هنگامی که چربی تبدیل به عضله میشود وزن تغییر چندانی نمی کند اما بدن انسان سایز کم می کند

416- دستگاه های ساده

با یک نوارکشی یا «بادی شیپر» هم می توانید عضله های بالاتنه ، کمر و پهلوها را تمرین دهید و نیز شانه ها و بازوهایتان را قوی | کنید. بنابراین برای کاهش وزن همیشه به دستگاه ها و لوازم پیچیده نیاز نیست

417- در خانه تمرین کنید 

حتی وقتی نمی توانید به یک مرکز ورزشی بروید راه های زیادی باقی می ماند تا تحرک روزانه خود را داشته باشید چراکه در چهاردیواری خانه خود هم میتوانید فضایی برای تحرک ایجاد کنید

418- فقط آب

هنگام انجام اکثر ورزش ها برای رفع تشنگی نوشیدن آب ایده آل است. نوشیدنی های انرژی زا به هنگام فعالیت های بدنی مانع کاهش وزن میگردند

419- معجزه ای وجود ندارد

وسایلی که با نوسان ها و ضربات الکتریکی عضله ها را به حرکت در می آورند به درد نمی خورند و فایده ای ندارند زیرا عضله ها فقط برای مدتی کوتاه کشیده می شوند، اندازه شان تغییر نکرده و هیچ انرژی ای مصرف نمی کنند

420- وعده ی بعدی کافی است 

در اکثر تحرک های ورزشی کافی است که از دست دادن مایعات را با آب معمولی جبران سازیم. وعده بعدی غذا ذخیره های انرژی و ذخیره های نمک را پر میکند

421- هیچ راه حل کلی وجود ندارد 

هیچ روش لاغری وجود ندارد که برای همه به طور یکسان نتیجه بدهد. هر کس باید راه خود را پیدا کند

422- نوشیدنی های انرژی زا سوزاندن چربی را متوقف میکنند 

هنگام ورزش، بدن ما به تدریج از توده های چربی به عنوان سوخت اصلی استفاده میکند. نوشیدنی های انرژی زا این امر را متوقف نموده و این گونه روند لاغر کردن را کند می کنند

423- لاغرکردن مجانی است

لاغرکردن نباید هزینه ای دربرداشته باشد. به عکس، باید کاملا مجانی باشد. این مسئله خود یک نکته مثبت محسوب می شود. به خاطر اینکه هیچ وابستگی به یک محصول و یا شرکت خاص ایجاد نمی شود

424- مصرف کالری زیاد = تنها دلیل چاقی

به ندرت اتفاق می افتد که ناراحتیهای هورمونی باعث اضافه وزن بشوند. انسان ها همیشه موقعی چاق می شوند که بیش از حد مورد نیاز بدن کالری مصرف کنند

426- زیاده روی نکنید

روش های کاهش وزن بسیار جدی و سخت گیرانه درست برعکس عمل می کنند. ناگهان حرص و ولع انسان بسیار زیاد می شود و به دنبال آن ناامیدی و گرسنگی زیاد و غیرقابل کنترل بر انسان مستولی میگردد

428- سلامتی همه جانبه با کاهش وزن

کاهش وزن چیزی بیشتر از کم کردن وزن است. این کار باعث افزایش کارایی ذهنی و جسمی گشته و باعث می شود که سرحال ترو بانشاط تر باشیم و از همه مهم تر کاهش وزن افزایش اعتماد به نفس را به همراه دارد

429- کمتر، اما بادوام تر بهتر

است که کیلوهای کمتری لاغرکنید و در ازای آن وزن کاهش یافته را در درازمدت ثابت نگه دارید زیرا یک کاهش وزن بسیار زیاد که چندان دوام نیاورد چه فایده ای دارد؟

430- وزن کمتر = غرزدن کمتر

گرفتن رژیم لاغری تنها وزن بدن را کم نمی کند. بلکه دردهایی مانند کمردرد و درد مفاصل را نیز کاهش میدهد و فشار خون، کلسترول و قند خون را متعادل میکند

431- ساختن عضله

اگر لاغرکردن بدون ساختن عضله باشد نتیجه آن به لحاظ زیبایی ناامیدکننده است. پوست شل شده و آویزان می شود و هیچ عضله ای ورزیده به نظر نمی رسد

432- دلایل را پیدا کنید

خیلی از مردم وقتی اضافه وزن پیدا می کنند که زندگی شان یک تغییر اساسی بکند. کسی که چنین موقعیت هایی را می شناسد بهتر پیشگیری میکند

433- گاهی اوقات هم سختی را تحمل کنید 

بله، البته! وزن کم کردن سختی هایی هم دارد. به عنوان مثال باید مراقب غذا خوردن خود باشید، نظم بیشتری داشته باشید، به اندازه کافی وقت بگذارید، برنامه ریزی نمایید و حتی بدون علاقه به ورزش

بپردازید

434- دلایل احتمالی چاقی ۲ 

رابطه ی جدید، ازدواج، حاملگی، تولد، فرزندان، داشتن مشکلات با همسر، جدایی، طلاق و مرگ عزیزان

435- دلایل احتمالی چاقی ۱ 

شرایطی که باعث اضافه وزن می شوند معمولا شغل و تحصیل هستند مثلا تغییر شغل، ورود به دبستان یا دبیرستان، تغییر محل کار، تغییر مدرسه، بیکار شدن و شروع بازنشتگی همه در افزایش یا کاهش وزن مؤثرند

436- دلایل احتمالی چاقی ۴

تغییرات دیگر: نقل مکان، بلوغ، یائسگی و کنار گذاشتن ورزش و تمرینات منظم

437- دلایل احتمالی چاقی ۳ 

ترک سیگار، ابتلا به بیماری، افسردگی، تصادف، عمل جراحی، مصرف دارو و اتفاقات ناگوار یا ضربات روحی به ویژه در کودکی

438- نصب عکس روی یخچال

همان گونه که «گره زدن به دستمال» برای به یاد آوردن موضوعات خوب است نصب یک عکس  از زمان چاقی بردر یخچال نیز یادآوری خوبی است. چنین عکسی در آن جا باعث می شود که شخص فکر کند که آیا غذایی بخورد یا نه و اگر بله، چه نوع غذایی

439- عکس یادگاری

یک عکس بیش از هزار حرف میگوید. کسی که چند کیلویی کم کرده و می خواهد وزن خود را ثابت نگه دارد بایستی یک عکس از « زمان های سخت» داشته باشد تا یادآورآن دوران باشد و در حفظ وزن فعلی به او کمک کند.

440- دیدگاه مثبت 

برای یک کاهش وزن موفق، داشتن دیدگاه مثبت مهم است. فکرهای منفی انسان را از پا در می آورند آنها از اعتماد 555 راز لاغری به نفس کم می کنند و انرژی را که برای الاغرکردن لازم دارید به تاراج می برند

 

ورود به پیج اینستاگرام

چرا 555 نکته

محصولات

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه