لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری 

555 راز لاغری

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

111- دور از دسترس

امکانات مناسب برای خوردن باعث چاقی می گردد. به همین دلیل خوراکی ها باید در دور از دسترس ترین نقطه خانه قرار بگیرند و در تاریک ترین گوشه آخرین کابینت آشپزخانه ؟ البته بهترین جا برای نگهداری آنها،قفسه ی مغازه ه است؟

112- نوع خرید تعیین کننده

| است همه چیز بستگی به این دارد که شما چه چیزی می خرید، چه چیز در قابلمه پخته شده ، سرمیز آورده و سرانجام خورده می شود.

113- حراج وسوسه می کند

قیمت پایین برای خیلی از افراد دلیلی برای خرید است. اما معیار برای خرید باید این امر باشد که: «آیا به راستی به این نیاز دارم؟ اگر بله ، واقعا به چه مقدار از آن احتیاج دارم؟» حال می خواهد آن جنس ارزان باشد یاگران.

114- لیست خرید بنویسید

آنچه در لیست نوشته نشده است نباید در سبد خرید شما بیاید. این اصل کلی کمک می کند تا در مقابل وسوسه خرید خیلی از جنس های پرکالری

115- مواد طبیعی و دست نخورده

آنها که به سلامتی و تناسب اندام خود اهمیت می دهند بالای لیست خرید خود موادی را می نویسند که مستقیم از درخت، از مزرعه و یا از درون زمین به دست آمده اند.

116- بدون گرسنگی خرید کنید

وقتی که گرسنه اید و خوراکی های خوشمزه می خرید در نهایت همه را خواهید خورد حتی اگر اشتهای شما برای آن خوراکی ها از بین رفته باشد . پس موقع خرید حواستان باشد که کاملا سیر باشید تا از پرکردن سبد خرید آن هم بدون فکر جلوگیری کنید.

117- شک درست: آیا این محصول کاملا سالم و طبیعی است؟

هرچقدر هم که سازنده یک محصول جدید ادعا کند که محصولش سالم است باز هم از خرید آن بپرهیزید زیرا برای این که یک خوراکی در سبد خرید شما جای گیرد باید خوشمزه باشد و این در صورتی است که هم شیرین باشد و هم چرب و یقینا این محصول خوشمزه چاق میکند.

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

118- سبد به جای چرخ دستی

کسی که کاملا مصمم به جای چرخ دستی از سبد برای خرید استفاده می کند آگاهانه فکر می کند که واقعا به چه چیزی نیازمند است پس این گونه است که کالری های غیرضروری کمتر به خانه و سرانجام به معده راه | پیدا می کنند.

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

119- تنها آن چه را واجب است بخرید

یخچال و قفسه های سرشار از خوراکی به هیچ وجه برای زیبایی اندام خوب نیستند زیرا حتی تماشای آن ها وسوسه خوردن را زیاد میکند.

120- طبیعی بهتر است

الاغرکردن یعنی خوردن هر آن چه بیشتر طبیعی است و پرهیز ازهرچه فرآوری شده و از حالت طبیعی خودش خارج گشته است.

121- کالری های اضافه شده

هنگامی که مواد غذایی فرآوری می شوند در واقع آب و فیبر آنها گرفته می شود و اغلب چربی و شکر به آن اضافه می گردد این کار کالری ها را به صورت فشرده در آورده و امکان چاقی را افزایش میدهد.

122- نمک، چربی و شکر

هنگامی که تولید کننده ها مواد را فرآوری می کنند مقدار زیادی نمک، چربی و شکریه آنها اضافه می کنند. چرا؟به دلیل اینکه این مواد ارزان هستند و به خوراکی طعم و مزه می دهند .

123- مواظب روغنهای جامد باشید

روغن های نباتی جامد یا روغن های هیدروژنه شده که از جامد شدن روغن های مایع گیاهی و طی فعل و انفعالات شیمیایی به دست می آیند می توانند باعث تجمع چربی در ناحیه دور شکم شوند. چنین چربی هایی در غذاهای چرب و شیرین با ارزش غذایی کم یافت می شوند.

124- طعم دهنده ها

مواظب طعم دهنده هایی چون گلوتامات» باشید چرا که طبق تحقیقات انجام شده اینها در مغز ایجاد گرسنگی میکنند و در بافت های چربی نیز از سوختن چربی جلوگیری میکنند .

125- هرچه شیرین و چرب است خوشمزه است

شیرینی و چربی برای اجداد ما پیام آور فایده های زندگی بوده است. این مسئله را تولیدکننده های مواد غذایی نیز می دانند: شکر و چربی بیشتر، یعنی خوشمزگی افزون تر.

126- پیتزا

پیتزا هم در انواع پرکالری و هم رژیمی موجود می باشد. لیست ترکیبات پیتزاهای آماده در مغازه ها همه محتویات را فاش میکند. ۱۰ گرم چربی در ۱۰۰ گرم پیتزا تا حدی قابل قبول میباشد، امانه بیشتر از آن.

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

127- مواد پیتزای چرب

این مواد پیتزا را پرکالری می کنند: خمیرکلفت، سوسیس، کالباس، ماهی ساردین، پنیر زیاد و زیتون.

128- مواد پیتزای کم کالری

این مواد پیتزا را کم کالری می کنند: فلفل دلمه ای، قارچ، گوجه فرنگی، اسفناج، پنیر موزارلا به مقدار کم، تن ماهی و گوشت جانوران آبزی.

129- چربی ها معمولا دیده نمی شوند

بیشتر چربی که ما مصرف میکنیم مانند روغن و کره به چشم نمی آید و خود را از دید ما در غذاها و نوشیدنی های چرب مخفی کرده است.

130- پنهان است ولی باز هم هست

چربیها معمولا در لبنیات، گوشت، سوسیس و موادی که در فر پخت می شود و نیزدردسرها، سرخ کردنی ها، خوراکی های برشته و سوخاری شده به شکل مخفی وجود دارند.

131- دیگر مواد شک برانگیز

چربی در مواد آماده دیگر مثل: پیتزا، لازانیا، سوپ های خامه ای، در کورن فلکس های مخلوط آماده و در خیلی از سس ها مثل مایونز نیز مخفی شده است.

132- فست فود پرانرژی

یک منوی فست فود که دارای یک همبرگر بزرگ با سیب زمینی سرخ کرده، نیم لیتر نوشابه و میلک شیک باشد حدود ۲۰۰۰ کالری دارد که کالری مصرفی مورد نیاز روزانه ی ما را تامین می کند

133- خوشمزه و ارزان

شکر و چربی خوشمزه و علاوه برآن ارزان هستند؛ پس هیچ جای تعجبی ندارد که در بسیاری از موادی که ما استفاده میکنیم بیشتر از آن چه بخواهیم شکر و چربی موجود باشد.

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

134- مواظب سس ها باشید

سس ها با داشتن چربی بسیار خاصیت کاهش وزن غذاهای خوب را از بین می برند. در خیلی از غذاهایی که از ماهی، پرندگان و گوشت تهیه شده بیشترین کالری در سس آنها وجود دارد

135- بمب های کالری

غذاهای سرخ کردنی بمبهای کالری هستند چراکه به هنگام سرخ شدن پوسته دورشان چربی بسیار زیادی را به خود جذب می کند. این مسئله در مورد خوراکی های سوخاری شده نیز صدق می کند زیرا پودر سوخاری به دلیل این که از آرد و نان ساییده تشکیل شده است هنگام سرخ شدن از روغن اشباع می شود

136- شیرینی های چرب

خیلی از شیرینی ها چرب هستند: بستنی، کیک های خامه ای، وافل و شکلات! همچنین در خمیرهای ورقه ای نیز چربی زیادی پنهان شده است

137- شیرینی های چرب

شیرینی جات چرب: شیرینی شکلاتی، وافل و انواع شیرینی های خامه ای. جایگزین ها: شیرینی های کم چرب مانند شیرینی زبان و دیگر انواع شیرینی خشک

138- کالری های کوتوله

هرچقدر که یک ماده غذایی بیشتر آب داشته باشد در آن جای کمتری برای کالری باقی می ماند

139- مقدار آب زیاد

از مقدار آب یک ماده غذایی می توان فهمید که آن ماده تا چه اندازه برای کاهش وزن مفید است. هرچقدر ماده ای آب بیشتری داشته باشد بهتر است

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

140- رابطه معکوس آب و چربی

همان طور که همه می دانیم آب اصلا کالری ندارد و در عین حال با چربی مخلوط نمی شود پس در هر ماده ای که آب بیشتری باشد چربی کمتری وجود دارد و بالعکس.

141- چربی حتی در غذاهایگیاهی

مواد گیاهی هم می توانند کالری زیادی داشته باشند حتی بیشتر از غذاهای حیوانی. یک نگاه به فهرست محتوایی ترکیبات خوراکیها مسئله را آشکار میکند

142- کالری موجود در چربی گیاهی

چربی که از گیاهان گرفته می شود تقریبا به همان اندازه دارای کالری است که چربی گوشت و فرآورده های گوشتی کالری دارند

143- احتیاط درست

مواد گیاهی فقط چربی گیاهی دارند اما اکثرا این مقدار به ۲۰٪ و بالاتر نیز می رسد که این خود مقدار کمی نیست

144- چشمتان را خیره نکند

خیلی از مواد غذایی «لایت» یعنی بدون قند و کلسترول گول زننده هستند. پس بهتر است همیشه یک نگاه به فهرست محتوای ترکیبات آنها بیندازید

145- زیاد اطمینان نکنید

جایگزین های غذایی لایت باکم کالری عده بسیاری را وسوسه میکنند که بیشتر بخورند اما کسانی که می خواهند لاغرکنند باید در مورد مواد غذایی کم کالری هم مراقب باشند

146- ترکیبات ذکر شده روی مواد غذایی را کنترل کنید

مواد لایت هم دارای کالری هستند. مایونز کم چرب درهر ۱۰۰ گرم ۳۰ گرم، پنیر کم چرب ۲۵گرم و سوسیس کم چرب ۲۶ گرم چربی دارد، این ارقام را می توانید در فهرست ترکیبات ببینید

147- شکر زیادی و غیرضروری

بیشتر آدم ها مواد خیلی شیرین را به مواد کم شیرینی ترجیح می دهند چرا که به | مقدار معینی شیرینی عادت کرده اند باید ا توجه کنیم که در خیلی از مواد شیرینمقدار شکر بیش از حد و غیرضروری است

148- مهارکننده های اشتها با طعم تلخ

طبق تحقیقات، مواد غذایی تلخ می توانند باعث مهار کردن گرسنگی و اشتها شوند این مواد شامل گریپ فوروت، قهوه، ریواس و سبزی شاهی می شوند.

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

149-ترشی جات سرحال و شاداب میکند

وزن کم کن های تیزهوش و آن هایی که عاقلانه وزن کم می کنند ترشی جات می خورند چراکه ترشی جات جلوی اشتها را گرفته و بدین صورت به کم کردن وزن کمک میکند

150- ادویه به کاهش وزن کمک می کند

ادویه های قوی جریان خون را زیاد می کنند. آنها ضربان قلب را بالا می برند و غدد عرق را فعال می سازند. بدین وسیله مصرف کالری را در هر وعده غذایی بالا می برند

151- علاقه مندان به غذاهای تند

وقتی مواد غذایی حاوی «فلفل» و «کاری تند» باشند بهتر سیر می کنند پس کسانی که با علاقه غذاهای تند می خورند زودتر سیر می شوند و مقداری از کالری را هم هنگام خوردن مصرف میکنند

152- تندی متنوع

چه نوع تندی می خواهید؟ تا چه حد تند باشد؟ طبیعت طیف وسیعی از ادویه تند را در اختیار ما گذاشته است: فلفل، فلفل چیلی، خردل،زنجبیل، تره فرنگی و پیاز

153- نگذارید تبلیغات شما را وسوسه کنند

تبلیغات تلویزیونی باعث می شوند که شما وسوسه شده و حتی آن دسته از مواد غذایی را تهیه و مصرف کنید که قبل از

آن هیچ توجهی به آن نمی کردید

154- فروشگاه ها با انواع کلکها

فروشگاه ها با ترفندهای خود نه تنها صندوق های خود را پر از پول می کنند بلکه شکم مصرف کنندگان ناآگاه را نیز پر میکنند. کسی که متوجه ترفندهای آنها شود چه در پول و چه در وزن پس انداز کرده است

155- مواظب بسته های چندتایی باشید

اکثرآ بسته های بزرگ یا چندتایی بهانه ای برای خرید هستند، وقتی که آنها خریداری شوند آنقدر این طرف و آن طرف در خانه پخش هستند تا آن که قبل از تاریخ انقضاء مصرف شوند چرا که «حیف است دور ریخته شوند

156- عرضه خوراکی ها به شکل وسوسه کننده

برای اینکه شیرینی و چربی مشتری پیدا کنند آنها را در قفسه هایی که در معرض دید هستند و درست در مقابل چشم می گذارند و یا طوری مسیر مشتری های بی برنامه را طراحی میکنند که به آنها برسند

157- خوب بگردید

اکثر اوقات در سوپر مارکت موادی که برای اندام و کاهش وزن مناسب باشد در طبقه بالای قفسه ها است یا زیاد پایین و دور از دسترس. پس بهتر است برای یافتن آن ها به خود زحمت بدهید زیرا ارزشش را دارد

158- شیرینی های کنارصندوق

در فروشگاه آخرین وسوسه کننده ها کنار صندوق هستند و این جا بمبهای کالری فراوان و کاملا در دسترس است. خریداران زیرک صندوقی را که کمتر وسوسه انگیز است انتخاب می کنند

159- ذخایر انرژی

هرچه روغن داشته باشد بمب کالری است. یک گرم از مواد حاوی روغن دو برابر یک گرم کربوهیدرات (مواد نشاسته ای) کالری دارد

160- مارگارین مثل کره

گیاهی یا غیر گیاهی، تفاوتی ندارد مارگارین هم به همان اندازه چربی و کالری دارد که کره دارا است

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

161- گیاهی مانند حیوانی

روغن های گیاهی بسیار خوب به همان اندازه دارای کالری هستند که روغن های حیوانی کالری دارند

162- بدانید که چه چیزی در درون آن است

وقتی که خودتان غذا را می پزید یک سود بزرگ دارد و آن این است که بیشتر از آن هایی که عادت دارند بیرون از خانه غذا بخورند میدانید که در غذا چه چیزی موجود است

163- دستورغذاها را تغییر دهید

 این که در دستورغذاها چربی یا روغن کمی به کار رودکمتر پیش می آید. آن چه که کمبودش همیشه حس می شود فن و هنر کم مصرف کردن روغن» است. فراموش نکنید که تنها روغن غذا را خوش مزه نمی کند بلکه استفاده از ادویه ها و سبزیجات خشک و معطر نیز باعث خوش طعمی غذا می شود

164- مقدار چربی را نصف کنید

مقدار چربی را که در دستور غذا نوشته شده می توان به راحتی نصف کرد. این امر درباره شکرهم صادق است. دسر شما با نصف مقدار شکر ذکرشده در دستور غذا باز هم خوشمزه است

165- مواد پرچرب را جایگزین کنید

معمولا کتاب های آشپزی محصولات پرچرب را پیشنهاد میکنند در حالی که به راحتی می توان مواد کم چرب مانند خامه کم چرب، شیروکشک کم چرب را جایگزین مواد پرچرب نمود بدون آنکه مزه غذا بدتر شود.

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

لینک اینستاگرام

ورود به پیج ایستاگرام

چرا 555 نکته

محصولات

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه