لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

 

555 راز لاغری

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

166- دستور آشپزی یک قانون نیست

فقط شهامت داشته باشید: کتاب های آشپزی نقشه های ساختمان نیستند و دستورهای آشپزی نیز قانون نیستند بلکه به آنها باید به عنوان «الهام دهنده» نگاه کرد. هرگونه تغییر در دستور آشپزی که باعث کاهش وزن شود مجاز است

167- چربی کمتر، غذای سالم تر

برای آن که غذا مزه بدهد نیاز به چربی دارد. اما قانون «هرچه چربی بیشتر، خوشمزه تر» درست نیست واقعا مقدار کمی روغن نیز برای اینکه غذا مزه خاص خوبی بگیرد، کافی است

168- به جای ظروف معمولی از ظروف تفلون استفاده کنید

در زمان های قدیم مادر بزرگ ها عادت داشتند هرمواد غذایی خامی را در قابلمه های چدنی و رویی با روغن فراوان سرخ کنند. دیگر آن دوران گذشته است. امروزه با استفاده از ظرف های تفلون و نچسب می توان مصرف روغن را به حداقل کاهش داد

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

169- با قاشق اندازه بگیرید

قبل از ریختن روغن در غذا باید آن را در یک قاشق بریزیم، این باعث می شود که روغن بیش از حد وارد سالاد یا ماهیتابه نشود و از آن گذشته ما بدانیم چه اندازه روغن مصرف می کنیم

170- کمک برای اندازه گیری روغن

برای اینکه روغن به اندازه در ماهیتابه ریخته شود سرپوش هایی به این منظور به دهانه شیشه روغن وصل می شود که با آن می توان در غذا به اندازه دلخواه روغن ریخت

171- ادویه برای صرفه جویی درچربی

تنها روغن نیست که غذای شما را خوش طعم می کند بلکه ادویه و سبزی های خشک معطر نیز همین کار را انجام می دهند، به عنوان مثال پودر کاری، جوزهندی، فلفل قرمز، سیر، پیاز، نعناع، آویشن و شوید

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

172- پختن بدون چربی

یک بخارپز برای پخت و پز رژیمی خیلی خوب و مناسب است چراکه غذا به صورتی ساده و بدون چربی می پزد و ویتامین ها مزه خود را حفظ می کنند

173- پخت در ظروف سفالی با کالری کم

پخت و پز در ظروف سفالی به شما کمک می کند که کالری کمتری مصرف کنید زیرا آماده شدن غذا بدون روغن انجام می گردد و غذا به همان اندازه خوش مزه می شود

174- پخت آرام درفر

گوشت را می توان بدون روغن نیز درست کرد. بدین صورت که اول آن را کمی در ماهیتابهی داغ سرخ کرده و سپس به مدت یک ساعت در دمای 80 درجه در فر آرام بپزید

175- ماهیتابه ی جدید

گوشت، ماهی و انواع املت را می توان با روغن کم نیزدرست کرد تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماهیتابه ای نچسب بخرید

176- آشپزخانه های تمیز

روش های پخت غذای کم چرب نه تنها باعث می شود که لاغر شوید بلکه یک آشپزخانه تمیزتحویل تان می دهد چراکه روغن کمتری به اطراف پاشیده می شود و ماهیتابه نیز سریع تر تمیز می گردد

177- قسمت چرب گوشت را جداکنید

بعد از سرخ کردن به راحتی می توانید قسمت های چرب گوشت مثلا چربی شیشلیک را جدا کنید. چرا که هم کالری کمتری مصرف کرده اید و هم هنوز به اندازه کافی مزه در غذا هست

178- هوشمندانه انتخاب کنید

گریل کردن به طور کلی یک نوع پخت مناسب برای غذاهای کم چرب محسوب می شود. متأسفانه این کار یک نکته منفی دارد وقتی که بقایای گوشت و سوسیس چرب روی گریل چسبیده و می ماند و شستن آن زحمت زیادی دارد

179-گریل کردن با مواد غذایی کم چرب

برای این که از فواید گریل کردن بهره مند شوید بایستی از گوشت های کم چرب استفاده کنید مثلا قسمت های کم چربی ران گوسفند، سینه مرغ و بوقلمون و نیز ماهی

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

180- شاد و سرحال بهتر از چاق و بی حال

ماهی کم کالری: با آب لیمو، کمی روغن زیتون و سیب زمینی آب پز، ماهی پرکالری: با سس خامه یا سوخاری شده با سس مایونزو چیپس سیب زمینی.

181- ناگت ماهی

بهتر است این نوع ماهی بدون هیچگونه روغن اضافی درست شود. طبخ آن در فرنه تنها کم کالری است بلکه ردتر هم می شود

182- بدون روغن سرخ کنید

در مواد مخصوص سوخاری کردن مقداری روغن موجود است پس برای سوخاری کردن نیاز به روغن اضافی نیست و خوراکی های آماده مخصوص سوخاری را می توان مستقیم در ماهیتابه تفلون قرار داده و سرخ کرد

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

183- اسید کربنیک به جای چربی

غذاهایی مانند ماهی و نیمرو را می توان در ماهیتابه های خوب تفلون بدون روغن هم درست کرد، چنان چه غذا به ظرف تفلون چسبید آب معدنی گازدار به تمیز کردن آن کمک میکند تا چیزی به ظرف نچسبد.

184- استفاده از بقایای گوشت سرخ شده

باقیمانده های گوشت سرخ کرده را دور نریزید چرا که طعم دهنده ی خوبی هستند. باقیمانده های گوشت سرخ شده را با انواع گالینابلانکا مخلوط کرده و از آن ها یک دس کم چرب درست کنید

185- مقدار چربی را نصف کنید

از آن جایی که روغن دارای مزه است پس برای تهیه هر سسی به آن نیاز است اما به راحتی میتوان مقدار روغن را نصف کرد بدون آن که عطر آن از بین برود

186-سرکه از بین برنده چربی

استفاده از سرکه در تهیه سس سالاد باعث می شود که چربی کمتری مصرف کنیم. فراموش نکنید که همیشه بخشی از سس از سرکه یا آب لیمو تشکیل شده که ضد چربی عمل میکند

187- رقیق کردن خامه

برای سس ها از خامه پرچرب استفاده نکنید. به جای آن از خامه کم چرب و یا خامه ای که با شیر رقیق شده استفاده کنید. بقایای گوشت و سبزیجات سرخ شده کمک میکنند سس خوشمزه و بدون کالری داشته باشید

188-نشاسته ذرت غلیظ کننده ی سس

برای اینکه سس را غلیظ کنید لازم نیست که از خامه به عنوان غلیظ کننده بهره ببرید. استفاده از مواد غلیظ کننده مثلا نشاسته ذرت یا آرد هم کمک می کند

189- سیب زمینی کم کالری

سرخ کردن، سیب زمینی را چرب می کند. جایگزین سرخ کردن در ماهیتابه و در دستگاه سرخ کن، فرمی باشد کافی است سیب زمینی را با یک قلم مو روغن بزنید و روی یک کاغذ روغنی قرار داده و در فر بگذارید

190- خودتان درست کنید

شما می توانید سیب زمینی خلال شده یا رنده شده و نیز سایر محصولات درست شده از سیب زمینی را با قلم مو روغن زده ، روی صفحه ی فر قرار داده و برای سرخ شدن در فر بگذارید

191- محصولات یخ زده هم روغن دارند

سیب زمینی های یخ زده مانند چیپس آماده و سیب زمینی رنده شده ی آماده دارای روغن هستند پس دیگر نیازی نیست که به آنها روغن بزنید. بهترین کار آن است که آنها را درون فر قرار دهید

192-چربی را بگیرید

دستمال کاغذی آشپزخانه کمک میکند تا سیب زمینی های سرخ شده را تبدیل به سیب زمینی رژیمی کنید به این صورت که بعد از آن که سیب زمینی های سرخ شده را از فردر آوردید مستقیما آنها را روی دستمال قرار دهید تا مقداری از روغن خود را پس دهند

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

193- سیب زمینی رژیمی

انواع سیب زمینی به شکل کم کالری آن به قرار زیر است: سیب زمینی پخته شده، پوره سیب زمینی و سالاد سیب زمینی

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

194- سالم به شکل طبیعی

ویتامین C و نشاسته سیر کننده که در سیب زمینی موجود است آن را به یک غذای ایده آل تبدیل می سازند چرا که سیب زمینی به شکل طبیعی خود بدون چربی و دارای آب زیاد است پس توصیه می شود در رژیم غذایی

خود از سیب زمینی بیشتر استفاده کنید

195- جایگزین کم کالری

غذاهای نشاسته ای چرب: گراتن سیب زمینی (غذایی شامل سیب زمینی، سس سفید و پنیر)، سیب زمینی خام رنده شده و سرخ شده و چیپس. جایگزین های کم کالری: سیب زمینی پخته، عدس، برنج قهوه ای (برنجی که فقط کمی از سبوس آن گرفته شده و مواد خمیری تهیه شده از تخم مرغ

196-تعیین کننده برای چاقی یالاغری: سس

ماکارونی در هزاران نوع موجود است. از ماکارونی هایی که بمب های کالری هستند گرفته تا نوع رژیمی آن، اما بیشتر اوقات این سس ماکارونی است که تعیین کننده میزان کالری آن است

197- ترکیب چاق کننده

غذاهای خمیری مانند ماکارونی با یک اسس غلیظ و چرب باعث ترکیدن ترازو میشوند. پنیر گرگن زولا، سس پستو و سس خامه ای همراه با ماکارونی، مخلوطی از چربی و مواد نشاسته ای می سازند و یک ترکیب چاق کننده به وجود می آورند.

198-چرا روغن اضافی؟

آیا شما هم برای نچسبیدن ماکارونی به هنگام پخت، روغن به آب آن اضافه می کنید؟ برای پرهیز از این کار ماکارونی را ایک تا دو دقیقه کمتر بجوشانید و پس از ریختن در آبکش آب سرد روی آن بریزید

199-ماکارونی نیم پز کالری کمتر دارد

ماکارونی نیم پز برای اندام متناسب خوب است چرا که برای جویدن آن کالری بیشتری مصرف می شود معده هم برای هضم آن به زمان وکالری بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل نسبت به ماکارونی کاملا نرم مدت طولانی تری سیر نگه می دارد.

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

200- پنیر ریز رنده شده

اگر شما از کسانی هستید که ماکارونی دوست دارند و حواسشان به مقدار کالری نیز هست باید پنیر را ریز رنده کنید. در این صورت با پنیرکمتر مزه بهتری به دست می آورید. پس یک رنده ی خیلی ریز مخصوص پنیر در مصرف کالری صرفه جویی می کند

201- پنیر نرم را هم ریز رنده کنید

پنیر نرم را هم می توان ریز رنده کرد بدین صورت که آن را داخل جایخی بگذارید چند ساعت صبر کنید و به محض بیرون آوردن رنده کنید

202- سس های کم کالری

ماکارونی با آرد سمولینا و سس گوجه فرنگی چندان خطری ندارد و چاقی به وجود نمی آورد. سس سبزیجات هم

برای کاهش وزن مناسب است

203- ساندویچ ها را دست کم نگیرید

بسیاری از افراد ساندویچ ها را دست کم میگیرند و نمی دانند که در ساندویچ ها چه چیزی نهفته است. کالری ساندویچ های بزرگ با محتویات فراوان از یک وعد غذای گرم پرکالری کمتر نیست

204- امکان صرفه جویی در کالری

بیشترین کالری که در ساندویچ ها موجود است از آن چه داخل آن است سرچشمه میگیرد برای همین در این قسمت می توان بیشترین مقدار کالری را کاهش داد

205- ساندویچ با محتویات کمتر

خیلی ها در ساندویج ها سوسیس و یا کالباس میگذارند با نازک تر بریدن آنها می توان کالری کمتری وارد بدن کرد ولی به همان اندازه غذا را مزه دار می کند.

206- مواد درون ساندویچ باکالری کمتر

مصرف سوسیس پخته شده یا سوسیس درست شده از گوشت پرندگان و ژست بیف در ساندویچ آن را کم کالری تر میکند نسبت به وقتی که ساندویج را با سوسیس و کالباس چرب درست کنید

207- محتویات کم کالری برای خوردن با نان

اگر برای کسی خوردن نان خالی خیلی خشک باشد بهتر است از خردل، رب گوجه فرنگی، و یا تن ماهی کم چرب استفاده کند. تا آن که از سوسیس های چرب استفاده کند

208- سس سالاد آماده

همه افراد شس های آماده ی سالاد را دوست دارند چراکه راحت و ارزان می باشند اما بیشتر این شسها بیش از آن چه برای مزه دار کردن لازم باشد دارای چربی هستند.

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

209- سس ایتالیایی

بین تمام سس ها سس ایتالیایی برای کاهش وزن از همه بهتر است کمی روغن زیتون و سرکه مایه ی اصلی آن را تشکیل می دهد و سبزی خشک معطر و ادویه می تواند آن را مزه دار کند

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

210- سس خانگی بهتر است

کسانی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند خودشان سس سالاد درست میکنند چه برای مصرف در منزل و چه خارج از منزل؛ چرا که این گونه خودشان تصمیم میگیرند که چه چیزی با چه مقدار کالری در سس آن ها ریخته شود

211- تنوع سالم

کسانی که طعم سس برایشان یکنواخت شده است می توانند آن را با آب لیموترش، آب پرتقال، ماست، کشک و انواع سرکه تغییر دهند

212- تندی در سس سالاد

هر سس سالادی برای مزه دار بودن نیاز به کمی روغن دارد. با کمک مزه تند خردل، سیر، کاری، فلفل قرمز و پودر چیلی فقط به مقدار کمی روغن نیاز است علاوه بر آن این ادویه های تند به جریان خون هم کمک می کنند

213- با سبزی های خشک و معطر درروغن صرفه جویی کنید

مصرف سبزی های خشک و معطر در سس سالاد باعث صرفه جویی در روغن می شود به این خاطرکه سس را طعم دار می کنند و در عین حال هیچ کالری اضافه نمی کنند. مناسب ترین نوع آنها عبارتند از: تره، جعفری، شوید، ریحان، آویشن و گشنیز

214- سیرکننده به مدت طولانی تر

اگر سالاد می خورید و باز هم گرسنه می شوید چاره اش این است: یک تخم مرغ، پنیر گوسفندی، مغزگردو و مقداری تخمه کدو را به آن اضافه کنید چنین سالادی بدون اینکه باعث چاقی شود مدت بیشتر شما را

سیر نگه می دارد.

215- خوراکی میان وعده؟ هرگز!

وزن کم کردن یعنی خوردن منظم وعده های اصلی که در عین حال مقوی هم هستند و صرف نظر کردن از خوردن میان وعده ها

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

216- وقتی احساس گرسنگی میکنید مایعات بنوشید

بعضی از افراد نمی توانند بین گرسنگی و تشنگی تفاوت قائل شوند و امکان دارد که آنها احساس گرسنگی کنند در حالی که مایعات بدنشان کم شده است و این گونه آنها غذا می خورند بی آنکه بدنشان نیازی به انرژی داشته باشد

217- وعده های اصلی غذا

وعده های منظم غذایی که به طور واقعی و طولانی مدت سیر نگه می دارند یک پیش شرط مهم هستند برای وزن مناسب و بدن سالم

218- غذای شب را کم کنید

کسانی که فعالیت بدنی کمی دارند کافی است که تنها صبح ها و ظهرها برای کسب انرژی کربوهیدرات مصرف کنند چرا که شب ها بدن در حال استراحت است

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

219- هیچگاه پرس غذا را کامل نخورید

بسیاری از افراد عادت دارند وقتی یک پرس را شروع می کنند آن را تا آخرتمام کنند به همین دلیل قرار دادن یک بشقاب بزرگ یا دیس پرا غذا روی میز یک ریسک بزرگ محسوب می شود و باعث میگردد که بیش از

حد لازم غذا بخورند.

220- خطای دید

کسی که می خواهد سیر غذا بخورد از یک بشقاب معمولی یا کوچک استفاده میکند چرا که برای چشم و ذهن این گونه تعیین شده که یک بشقاب پر، یک بشقاب پر است و ارتباطی با اندازه آن ندارد.

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

لاغری قرص لاغری کپسول لاغری تناسب اندام کاهش وزن کاهش سایز 555 راز لاغری

ورود به پیج ایستاگرام

چرا 555 نکته

محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه